27 aprel 2018, Cümə
Ana Səhifə - REPORTAJ - Ucqar kəndin gənc müəllimi - “Maaşımızın böyük hissəsi odun almağa gedir”
Ucqar kəndin gənc müəllimi - “Maaşımızın böyük hissəsi odun almağa gedir”
08.04.2017, 13:40

“Qızların tez ərə getmələrinə, oğlanların də fəhlə kimi işləmələrinə razı ola bilmirəm”

Bu gün bəzi gənclər peşə borclarını ən ucqar kəndlərdə də yorulmadan yerinə yetirirlər. Onlar necə deyərlər, gözdən-könüldən uzaqda olsalar da, ehtiyac duyulan yerlərdədirlər. 

 

Modern.az saytı “Ucqar kəndin gənc müəllimi” layihəsini davam etdirir.

Bu günə kimi respublikanın bir sıra ucqar rayonlarının kəndlərində işləməyə gedən gənc müəllimlərdən müsahibələr götürülüb və onların problemləri, iş, dərs şəraiti öyrənilib.

 

Budəfəki müsahibimiz İsmayıllı rayon Balik kənd məktəbinin informatika müəllimi Nərmin Baxışlıdır.

Layihəmizdə başqa fənlərdən fərqli, informatika müəlliminin  olmaması yəqin, sizin də diqqətinizi çəkib. Bu gün ucqar kənd məktəblərində bəlkə də, ən çox ehtiyac duyulan məsələ informatika dərsi üçün lazımı avadanlıq və müəllimlərə ciddi ehtiyacın olmasıdır. Doğrudur, əksər mətəblərdə kompüter otağı və kompüterlər olsa da, peşəkar informatika müəlliminin çatışmaması faktı nəzərə çarpır. Ədəbiyyat (lap elə, olsun coğrafiya) başqa  müəlliminin informatikadan dərs keçməsi isə, bir o qədər də faydalı olmaz. Odur ki, bu fənni ucqar kənddə tədris edən xanım müsahibi dinləyək: 

 

-2010-2014-cü illərdə Bakı Kompüter Kollecində İnformatika müəllimliyi ixtisası üzrə təhsil almışam. 2016-cı ildə müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsində iştirak edərək, 45 bal toplayıb, İsmayıllı rayonu Balik kənd orta məktəbində İnformatika müəllimi kimi işləməyə başladım.

 

... Və elə getdiyi ilk gündən də həmin kəndə vurulub. Dağlar qoynunda olan kəndə vurğunluq müəllimliyə olan həvəsini daha da artırıb. Özünü dinləyək:

 

-Kənd rayon mərkəzindən təqribən 8–9- km məsafadə,  dağların qoynunda yerləşir. Baliki bir tərəfdən gözəl göl əhatə edir. Olduqca səfalı, gözəl, mənzərəli kənddir. Kəndimiz kiçik kənddir, məktəb də elə böyük deyil. Amma insanları gözəl, ürəkləri də böyükdür. Şagirdlərimiz də  oxumağa çox həvəslidir.

 

İlk dərs gününü, dağlar qoynundakı kənddə müəllim kimi birinci addımlarını atdığı zamanı indi də həyəcanla xatırlayır. Ona özünü müəllim olduğuna inandırmaq o qədər də asan başa gəlməyib:

 

-İlk dərs gününün  təəssüratı çox möhtəşəm oldu. Müəllim ailəsində dogulmuşam və bu peşəni çox sevmişəm... İlk dərs günü məni məktəbdə başda direktor olmaqla, hamı çox gözəl qarşıladı və təbrik etdi. Onlarla işləməyimə çox sevindilər. Əvvəlcə bir müəllim kimi öyrəşə bilmirdim, uşaqlara dərs deməyə alışmırdım. Çünki o günə qədər parta arxasında həmişə özüm oturub müəllimlərimi böyük həvəslə dinləmişəm. İndi isə müəllim kimi sinifə gəlməyim, şagirdlərin məni dinləməsi  çox qəribə gəlirdi. İstəyirdim yenə uşaq olum....
Amma bir müddətdən sonra hər şeyə öyrəşdim. Əvvəllər isə belə deyildi. Hətta müəllimlərin mənə “müəllim” deyə müraciət etmələri də çox qəribə gəlirdi.

 


Amma sonradan….

 

-…Amma sonradan hər şey dəyişdi. Tez bir müddətdə uşaqların sevimli müəlliməsinə çevrildim. Ümumiyyətlə, fənnimi çox sevirlər. Bilmirəm, yəqin, kompüterdə proqramlarda işlədiklərinə görədir. Amma  həmişə deyirlər ki, kaş  hər gün bizə informatika fənni keçirilsin. Yadımdan heç çıxmaz, bir  həftəlik icazə aldığımdan dərsə getməmişdim, şagirdlər elə bilmişdi ki, mən işdən çıxmışam və bir də qayıtmayacağam.... Qayıdanda narahatlıqlarını üzlərindən oxumaq çətin deyildi. Dedilər ki, “ay müəllimə, elə qorxduq ki…. Elə bildik, siz daha işdən çıxmısız”. Onların bu sözlərini heç zaman unutmaram...

 

Şagirdlərə sevgi öz yerində. Amma gənc müəlliməni narazı salan ümumi bir məsələ də var:

 

-İşlədiyim kənddə həyat çox maraqlı keçir. Özüm o kənddə yaşamamışam, mənim üçün qeyri-adi şeylər yoxdu... Kənd camaatının 80%-i demək olar, orta təhsilə yiyələnməyib. Oxumuş gənclərə və mənə bir az qəribə baxırlar....Təəssüf ki, bəzilərinin dünyagörüşləri lazımı səviyyədə deyil...

 

Ucqar kəndin gənc müəlliminin narazı qaldığı məqam burada şagirdlərin daha yaxşı təhsil almasına mane olurmu? Ümumiyyətlə, orada keyfiyyətli təhsilə mane olacaq başqa hansı səbəblər var? Gəlin, bu suala cavabı elə özündən eşidək:

 

-Məktəbimiz 9 illikdi. 9-cu sinifi bitirən şagirdlərimiz 10 və 11-ci sinifləri başqa kənddə, ya da, rayonun özündə  gedib oxumalı olurlar. Həmçinin, peşə və orta ixtisas təhsil müəssisələrini seçib ora  sənəd verən,  təhsillərini orada davam etdirənlər də var. Amma hamısı yox, elələri var ki, bunların heç birinə aid deyil. Qızlar heç oxumur, yalnız oğlanlar - o da kimin imkanı varsa- oxudulur. Deyərdim, bizdə bu, əsas  problemdir: qızların tez ərə getməsi, oğlanların heç yerdə oxumaması və işsiz qalması… Bu səbəbdən,  sonradan ailə sahibi olub, ailəsinə, övladına  yetərincə tərbiyə verməmələri böyük müsibətdir. Valideyn iclasında belə hallarla tez-tez  qarşılaşırıq. “Uşaq niyə  oxumur”,  “niyə lazımı dərs  material vaxtında alınmır” kimi suallar verəndə  valideynlərin cavabları qısa olur: “imkan yoxdu ki,  nəyisə alaq…”. Evdə uşağa “oxumayacaqsan” deyib onun həvəsini öldürmək olmaz!  Təəssüf ki, bəzi valideynlər uşaqlarda bunu lap əvvəldən formalaşdırır.

 

-Təhsil problemlərini anladıq, bəs kənddə hansı sosial problemlər sizi daha çox qayğılandırır?

 

-Kəndimizdə qaz yoxdur. Baxmayaraq ki, bir o qədər də ucqar kənddə yaşamırıq, amma  odun sobası yandırırıq. Hər il söz verilməsinə baxmayaraq, yenə də qaz yoxdur.... Aldığımız maaşın böyük hissəsi odun almağa sərf olunur.Buralarda qış çox sərt keçdiyindən odundan çox istifadə edirik.

 

İkinci böyük problem isə informasiya texnologiyaları əsrində yaşamağımıza baxmayaraq, hələ də internetin olmamasıdır. (söhbətin bu yerində bir daha xatırladaq ki, müsahibimiz informatika müəllimidir. E.N.). Kənddə internet yoxdur. İnternetin çəkilişi üçün haralara yazsaq da,  hələlik  bir xəbər yoxdur.

 


-Maaşınızın çox hissəsini oduna xərclədiyinizi dediniz. Maaş vaxtı-vaxtında verilirmi? Ümumiyyətlə, sosial problemlərinizi, qayğılarınızı aldığınız maaşlar qarşılaya bilirsiz?

 

-Maaş, şükür, vaxtında verilir. O cəhətdən problemimiz yoxdur. Amma sadaladığım problemlər də aradan qalxsa, yaxşı olar.

Gəldik əsas məsələyə. Ucqar kənddə informatika müəllimi olmaq başqa fənləri tədris etməkdən nə dərəcədə çətindi? Müsahibə müddətində səmimi olan müsahibimiz bu dəfə də öz ənənəsinə sadiq qalır:

 

-İnformatika fənninin tədrisi üçün lazım olan  avadanlıqlar və sinif otaqları o qədər də yaxşı olmadığı üçün işləmək bir az çətindi. Bu səbəbdən, öz fənnimi bir o qədər yaxşı tədris edə bilmirəm. İnternet yox, kompüterlər də az…  Amma usaqlar çox həvəslidir, bu kimi problemlərə baxmayaraq, bizim şagirdlər  yarışlardan, olimpiadalardan geri qalmır. Mən dəfələrlə onları rayonda internet olan idarələrə aparıb respublika yarışlarında iştiraklarına şərait yaratmışam. Kənddə, onun məktəbində  internet olsa, biz elə buradaca işləyərik. Həvəsli, istedadlı uşaqlarımız bəzən, bu kimi səbəblər ucubatından kənarda qalırlar. Amma mən çalışıram ki, əlimdən gələni edim. Nə olursa, olsun, buna cəhd edirəm. Çox şükür ki, hər işdə bizim məktəb öndədir. Uşaqlarımızın uğurları da çoxdur.

-Söhbətin bu yerində müsahibə konrekt sualla müraciət edirik. Başqa hansı çatışmazlıqlar o kənddəki şagirdlərin təhsilə barmaqarası yanaşmasına səbəb olur?

-Ailələrdə valideynlər  yaxşı maaşla  işləsə,  iş yerləri normal olsa, şagirdlərinin təhsil almaları üçün əllərindən gələni edərlər. Yoxsa, qızların tez ailə həyatı qurmasına, oğlanların  da evdə oturub, sonradan məcburiyyət qarşısında fəhlə kimi işləmələrinə  heç cür razı ola bilmirəm. Çünki elə şagirdlərimiz var ki, oxumalarına lazımı imkan yaradılsa, yüksək bal toplayıb, universitetə qəbul olunarlar.  Cəmiyyətdə də öz yerlərini lazımı şəkildə tutarlar. Şagirdlərin səsinin  hər zaman yüksək yerlərdən gəlməsini istəyirəm.  Qızlar mənim kimi müəllim, oğlanlar isə həkim, təsərrüfat işçisi, maşın mexaniki və ümumiyyətlə, təlabat olan sahələrdə işləsinlər.

 


Yenidən məktəbə  qayıdaq. Müsahibimiz kənd yerlərinə o qədər də çox varılmayan bir sahəni təmsil edir- informatikanı. Bütün problemlərə baxmayaraq, bunu şagirdlərə sevdirmək üçün nə kimi metodiklardan yararlandığını danışır:

 

-Dərs metodikamı lap əvvəldən müəllimlərimdən öyrənmişəm. Lakin indi onu daha da təkminləşdirirəm. Şagird sayı az oldugu üçün dərsi siniflərdə qrup şəklində təşkil edirik.  Kurrikulum üsulu ilə dərsləri aparıram. Kompüter sinfimiz olmasa da, azsaylı kompüterləri ayrıca otaqda yerləşdirmişik. Həmin balaca otaqda dərsi  proyektor vasitəsilə keçirik. Çox şeyimiz olmasa da, dərslərimiz ən azından maraqlı keçir. Uşaqlar hər şeyi həvəslə öyrənir

 

Bütün bunlara baxmayaraq… Yaxud, son söz əvəzi

 

-Gələcəklə bağlı planlarım çoxdur. Allahın köməyilə istəyirəm ki, sayilib-seçilən informatika müəllimlərindən olum. İstedadlı şagirdlərimlə birlikdə yeni texnologiyalar icad edək və onları sınaqdam keçirək. Çünki indi İKT əsridir. Hər bir kiçik yenilik bizi irəliyə apara bilər. Güc birlikdədir. Və mən balaca müəllim olaraq –burada hamı məni balaca müəllim kimi tanıyır- çalışacam ki,  hər bir şey istədiyim kimi olsun.


E.Nazimoğlu


xeber, parlament, ölkə, qarabağ, müsahibə, müəlliflər, təhsil, iqtisadiyyat, reportaj, gündəm, mədəniyyət, dünya, media, ədəbiyyat, fotosöhbət, Azərbaycan, xəbərlər, Russia, Turkey, Azerbaijan, Bakı, Baku

Şərh yaz

Bu kateqoriyadan olan xəbərlər
SON XƏBƏR
Azərbaycanla sərhəddə xüsusi əməliyyat - 11 İŞİD-çi öldürüldü
27.04.2018, 00:07

Azərbaycanla sərhəddə xüsusi əməliyyat - 11 İŞİD-çi öldürüldü

Azərbaycan neftinin SON QİYMƏTİ
27.04.2018, 00:03

Azərbaycan neftinin SON QİYMƏTİ

Tarixi görüş sabah baş tutacaq   
26.04.2018, 23:58

Tarixi görüş sabah baş tutacaq  

Bakıda bağçada insident: Uşaq döyülüb, yoxsa yıxılıb  
26.04.2018, 23:53

Bakıda bağçada insident: Uşaq döyülüb, yoxsa yıxılıb  

 Ahıllar üçün alternativ “Facebook” yaradıldı
26.04.2018, 23:51

 Ahıllar üçün alternativ “Facebook” yaradıldı

Belqrad Universitetində Azərbaycan Dili və Mədəniyyəti Mərkəzi açılıb
26.04.2018, 23:48

Belqrad Universitetində Azərbaycan Dili və Mədəniyyəti Mərkəzi açılıb

Maarifçilik ideyalarına görə güllələnən Cümhuriyyət  alimi və əlifba “inqilabçısı” - ARAŞDIRMA
26.04.2018, 23:26

Maarifçilik ideyalarına görə güllələnən Cümhuriyyət  alimi və əlifba “inqilabçısı” - ARAŞDIRMA

Olimpiada “çempionları” və  600 bal toplayanları  yetişdirən, rekorda imza atan  ucqar kənd müəllimi - LAYİHƏ
26.04.2018, 23:07

Olimpiada “çempionları” və  600 bal toplayanları  yetişdirən, rekorda imza atan  ucqar kənd müəllimi - LAYİHƏ

Sabunçuda yaşayış binasında yanğın - 15 nəfər təxliyə edildi
26.04.2018, 22:35

Sabunçuda yaşayış binasında yanğın - 15 nəfər təxliyə edildi

"Beşiktaş" yarım qalan oyuna çıxmaqdan İMTİNA ETDİ
26.04.2018, 22:29

"Beşiktaş" yarım qalan oyuna çıxmaqdan İMTİNA ETDİ

Çernobıl əlillərinin təqaüdü 181,5  manata çatdırıldı
26.04.2018, 21:51

Çernobıl əlillərinin təqaüdü 181,5  manata çatdırıldı

“Mən seçilməsəm, heç kim seçilməyəcək” - PAŞİNYAN
26.04.2018, 21:40

“Mən seçilməsəm, heç kim seçilməyəcək” - PAŞİNYAN

 ABŞ-ın dövlət katibi oldu - Pompeo
26.04.2018, 21:37

 ABŞ-ın dövlət katibi oldu - Pompeo

Dünyanın ən təhlükəli saytlarından biri bağlandı
26.04.2018, 21:27

Dünyanın ən təhlükəli saytlarından biri bağlandı

Putin Karapetyanla Ermənistandakı vəziyyəti müzakirə etdi
26.04.2018, 21:20

Putin Karapetyanla Ermənistandakı vəziyyəti müzakirə etdi

Güləşçimiz erməni rəqiblərini məğlub edib çempion oldu
26.04.2018, 21:12

Güləşçimiz erməni rəqiblərini məğlub edib çempion oldu

Heydər Əliyev Mərkəzinin parkında “Oxu günü” keçirilib 
26.04.2018, 21:06

Heydər Əliyev Mərkəzinin parkında “Oxu günü” keçirilib 

SOCAR-la BP arasında yeni  saziş imzalandı
26.04.2018, 20:56

SOCAR-la BP arasında yeni  saziş imzalandı

Metroda sərnişinlər üçün YENİLİK - Yemək satılacaq
26.04.2018, 20:38

Metroda sərnişinlər üçün YENİLİK - Yemək satılacaq

İlham Əliyev Böyük Britaniya Baş naziri ilə  görüşdü
26.04.2018, 20:38

İlham Əliyev Böyük Britaniya Baş naziri ilə  görüşdü

Rusiya XİN:
26.04.2018, 18:55

Rusiya XİN: "Ümid edirik ki, danışıqlar bəpra olunacaq"

İnam Kərimov nazirliyin tabeliyində olan müəssisələrlə tanış olub-FOTO
26.04.2018, 18:46

İnam Kərimov nazirliyin tabeliyində olan müəssisələrlə tanış olub-FOTO

Sabah Bakının 2 rayonunda qaz olmayacaq
26.04.2018, 18:40

Sabah Bakının 2 rayonunda qaz olmayacaq

“Qaçqınkom”un sədri Dünya Bankının nümayəndələrini qəbul edib
26.04.2018, 18:34

“Qaçqınkom”un sədri Dünya Bankının nümayəndələrini qəbul edib

Ölü dənizdə 10 nəfər itkin düşdü
26.04.2018, 18:29

Ölü dənizdə 10 nəfər itkin düşdü

DİN-də geniş əməliyyat müşavirəsi keçirilib
26.04.2018, 18:17

DİN-də geniş əməliyyat müşavirəsi keçirilib

Azercell-in Barama İnnovasiya və Sahibkarlıq Mərkəzinə ekskursiya
26.04.2018, 18:08

Azercell-in Barama İnnovasiya və Sahibkarlıq Mərkəzinə ekskursiya

Mətbuat Şurası Zakir Fəxrinin 70 illiyinə toplandı   
26.04.2018, 17:56

Mətbuat Şurası Zakir Fəxrinin 70 illiyinə toplandı  

Böyük Britaniya səfirliyi Formula 1 ərəfəsində Bakıda tədbirlər keçirəcək
26.04.2018, 17:48

Böyük Britaniya səfirliyi Formula 1 ərəfəsində Bakıda tədbirlər keçirəcək

Hüseyn Abdullayevin həbsi barədə rəsmi məlumat yayıldı - Əlavə ittiham irəli sürüldü  
26.04.2018, 17:46

Hüseyn Abdullayevin həbsi barədə rəsmi məlumat yayıldı - Əlavə ittiham irəli sürüldü  

Tramp Rusiyadan DANIŞDI: “Putindən də soruşa bilərsiniz”
26.04.2018, 17:43

Tramp Rusiyadan DANIŞDI: “Putindən də soruşa bilərsiniz”

Akademiyada doktorantura və dissertanturaya qəbul planı müzakirə olundu   
26.04.2018, 17:40

Akademiyada doktorantura və dissertanturaya qəbul planı müzakirə olundu  

Azərbaycan, İran və Rusiyanın energetika nazirləri protokol imzaladılar
26.04.2018, 17:34

Azərbaycan, İran və Rusiyanın energetika nazirləri protokol imzaladılar

Ədliyyə Nazirliyi daha 20 QHT-ni rəsmi qeydiyyata aldı   
26.04.2018, 17:19

Ədliyyə Nazirliyi daha 20 QHT-ni rəsmi qeydiyyata aldı  

Manatın sabahkı MƏZƏNNƏSİ 
26.04.2018, 17:18

Manatın sabahkı MƏZƏNNƏSİ 

ARXİV
SORĞU
Ali məktəblərə qəbul imtahanlarının qiymətlərinə necə baxırsınız?
İmtahan qiymətləri çox yüksəkdir(4.95%)
İmtahan qiymətləri normalıdr(3.96%)
İmtahan qiymətləri aşağıdır(1.98%)
Qiymətlər ləğv edilməli, imtahanlar pulsuz olmalıdır(70.2%)
İmtahan qiymətləri azaldılmalıdır(4.95%)
İmtahan qiymətləri artırılmalıdır(13.8%)