Modern.az

2011-ci ilin ən yaxşı reklam çarxı

2011-ci ilin ən yaxşı reklam çarxı

10 Fevral 2012, 12:11

“3G Sür@ həddini aşaraq ”

Mak.az online marketinq jurnalının təşkil etdiyi “İlin ən yaxşı TV reklam çarxı” müsabiqəsinin qalibi Bakcell şirkətinin təqdim etdiyi “3G Sür@ həddini aşaraq” reklamı olub.

Mak.az jurnalından verilən məlumata görə, müsabiqədə ümumulikdə 15 TV reklamı iştirak edib. Nəticələr həm sosial mediada oxucuların səsləri, həm də ekspertlərin rəyi əsasında 50/50 prinsipi ilə toplanıb. Ekspertlərdən öz işlədikləri şirkət və ya agentliyə səs verməmək şərti ilə 3 namizədə səs vermələri istənilib. Bakcell-in reklam çarxı 29.87% səslə birinci yerin qalibi olub.

Qeyd edək ki, “3G Sür@ həddini aşaraq” Azərbaycanın reklam bazarında parkur ustalarının iştirakı ilə çəkilmiş ilk reklam çarxıdır. 

Parkur (və ya sərbəst qaçış) ciddi fiziki və əqli hazırlıq tələb edir və marşrutu dərhal seçərək ətrafda olan müxtəlif təbii elementlər üzərindən akrobatik tərzdə tullanıb keçməkdən ibarətdir. 

“Artıq 4-cü ildir ki, biz Azərbaycanda ən yaxşı televiziya reklamını müəyyən etmək üçün sorğular keçiririk. Hər il həm keyfiyyətdə, həm də kəmiyyətdə nəzərəçarpan inkişafı müşahidə etmək bizi sevindirir. İlk illərdə biz seçim prosesini sadəcə mak.az auditoriyası ilə, sonralar sosial şəbəkələrlə məhdudlaşdırırdıq. Bu il isə hər iki auditoriya ilə yanaşı biz həm də reklam sektorunun ekspertlərinin rəyini öyrəndik. Nəticələr Bakcell-in sözügedən reklam çarxının daha çox bəyənildiyini göstərdi. Mak.az redaksiyası olaraq biz də bu reklamı çox uğurlu hesab edirik, düşünürük ki, bu, hədəf qrupu üçün çox uyğun seçilmiş kommunikasiya konsepsiyasıdır. Bu uğura görə həm reklam agentliyini, həm də Bakcell şirkətini təbrik edirik”,- deyə mak.az onlayn marketing jurnalının təsisçisi Məmməd Kərimov bildirib.

Bakcell-in Korporativ Əlaqələr şöbəsinin müdiri Vəfa Əsadova sözügedən reklam çarxının çəkilişinə hazırlıq mərhələsində onun tamaşaçılar tərəfindən böyük maraqla qarşılanacağına əmin olduqlarını deyib: “Bu reklam çarxının avstriyalı rejissoru Greg Francois öz işinin peşəkarı və tanınmış rejissor olmaqla yanaşı, ekstremal idman növləri ilə məşğul olur. Reklam çarxında üç nəfər şəxs şəhər landşaftı üzərindən parkur üslubunda hərəkət edib təyinat yerinə ən qısa müddət ərzində çataraq Bakcell-in Sür@ xidmətinin yüksək sürətini nümayiş etdirir. Parkur ustalarının bacarıqları adi insanların bacarıqlarından qat-qat üstündür və bizim komandamız əmin idi ki, məhz bu xüsusiyyət Bakcell-in mobil internetinin qeyri-adi imkanlara yol açdığını vurğulayan ən münasib metaforadır”.

Onu da əlavə edək ki, reklam çarxında çəkilən britaniyalı tanınmış parkur ustaları - Ryan Doyle, Chase Armage və Sam Parham videonu öz rəsmi YouTube səhifələrində yerləşdiriblər və qısa müddət ərzində bu çarxı minlərlə insan izləyib.
Twitter
Sizə yeni tvit var
Keçid et
Görün İran necə çaşdı- Bakının cavabı nə olacaq?