11 dekabr 2017, Bazar ertəsi
Ana Səhifə - FOTOSÖHBƏT - Xalq şairi Vaqif Səmədoğlu ilə FOTOSÖHBƏT
Xalq şairi Vaqif Səmədoğlu ilə FOTOSÖHBƏT
28.01.2015, 12:16

Xalq şairi Vaqif Səmədoğlunun 28 yanvar 2015-ci il tarxində vəfatı ilə əlaqədar onunla Modern.az saytında getmiş FOTOSÖHBƏT layihəsini təkrar yayımlayırıq.

Vaqif Səməd oğlu Vəkilov 1939-cu il iyunun 5-də Bakı şəhərində anadan olub. Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasının ifaçılıq fakültəsini bitirib. 1963–1971-ci illərdə Konservatoriyda müəllim işləyib. 1968-ci ildən «Azərbaycan Ensiklopediyası» nəşriyyatında şöbə müdiri, 1973-cü ildən Azərbaycan Kinostudiyasında ssenariçi, 1992-ci ildən «Oğuz eli» qəzetinin baş redaktoru vəzifələrində çalışıb. Azərbaycanın xalq şairi, əməkdar incəsənət xadimidir. «Şöhrət» ordeni ilə təltif edilib. Müxtəlif dillərdə çap olunmuş şeir və dram əsərlərindən ibarət 10-dan çox kitabın müəllifidir.
İkinci və üçüncü çağırış Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin deputatı olub. Evli idi, 3 övladı var. 


Mənim üçün ən əziz şəkillərimdən biri. Atam Səməd Vurğun, bacım, qardaşım və mən.

Anam Xavər xanımla. Bu şəkli 1949-cu ildə çəkdirmişik.

Gənclik illərinə qədəm qoymuşuq, bacım Aybənizlə birlikdəyəm.

Bu şəkil 1954-cü ildə Qobustanda çəkilib. Soldakı atam, ortadakı isə mənəm.

 

Yenə gənclik illəri...Fortopianoda ifa edirəm.

 

«Azərbaycan Ensiklopediyası» nəşriyyatında işləyirdim. Sağda birinci əyləşən mənəm.

 

Ərəblinski adına Sumqayıt Dram Teatrı. "Bəxt üzüyü" tamaşasının yaradıcı heyəti arasındayam. 1986-cı il.

 

Məşhur bəstəkarlarla birlikdə. Soldakı Emin Sabitoğlu, ortadakı Tofiq Quliyevdi.

 

Sağdakı mərhum rejissor Hüsynağa Atakişiyevdi, o birilər də xarici qonaqlarımız.

 

Qardaşım Yusif Səmədoğlu ilə birlikdə...

 

Yaş getdikcə artır, ömür gedir...

 

Qızım Nigarla...

 

60 yaş nə tez çatdı...Şəkil 1999-cu ildə lentə alınıb. Anam və həyat yoldaşım Nüşabə xanım.

 

Heyvanları, quşları çox sevirəm. Çiynimdəki Çil-çildi.

 

Məni tanıyanlar ov həvəskarı olduğumu bilirlər.

 

8 noyabr 2000-ci il. "Mamoy kişinin yuxuları" pyesinin premyerası uğurla başa çatıb.


Bu şəkil 2001-ci il martın 5-də lentə alınıb. İş masamın arxasındayam.

 

Qızım Mirvari ilə...

 

"Yaşıl eynəkli adam-2" televiziya tamaşasının çəkilişi zamanı tanınmış aktyorlarla birlikdə...

 

Anam Xavər xanımla. Yeni il bayramını qeyd edirik.

 

Dostum Anarla Yusif Səmədoğlunun məzarını ziyarətə gəlmişik.

 

 Vaqif Səmədoğlu "Dədə Qorqud" obrazında...

 

Dövlət Gənclər Teatrında "Generalın som əmri" tamaşasının kollektivi ilə. 

 

Milli Məclisdə...Fotoaparatım həmişə, hər yerdə mənimlədir.

 

2003-cü il, Strasburq. Avropa Şurası Parlament Assambleyasında Markiz Martiness Kissanla... 

 

Avropa Şurası Parlament Assambleyasının sabiq prezidenti Terri Devislə... 

 

II çağırış Milli Məclisin AŞ PA-dakı nümayəndə heyəti. Xaricdə səfərdəyik.

 

Mən təbiətin vurğunuyam. İstirahətdə...

 

Topaş və Rembo. Onları çox istəyirəm..

 

Həyat yoldaşım Nüşabə xanımla... 

 

Əzizlərim-nəvələrim Ayla və Məryəm.

 

Son şəkillərimdən biri...


 


xeber, parlament, ölkə, qarabağ, müsahibə, müəlliflər, təhsil, iqtisadiyyat, reportaj, gündəm, mədəniyyət, dünya, media, ədəbiyyat, fotosöhbət, Azərbaycan, xəbərlər, Russia, Turkey, Azerbaijan, Bakı, Baku
Elmeddin
25.02.2010, 02:54

Allah Size omur versin Vaqif muellim.cox kovreldim.70 yas nedi ki? hec ne.

Elmar
25.02.2010, 05:38

Siz dahi sairin yadigarisiniz.ALLAH Size uzun ve xeyirli omur qismet etsin.

Nicat Intiqam - Gen Jurnalıst
01.03.2010, 06:49

Mene maraqlidir goresen Vaqif muellim son vaxtlar Azerbaycanda intiharlarin sayinin rekord seviyyede artmasini bir yazici kimi nece izah ede biler? Bir sebebini men deyim - kasibciliq...

Sema
06.03.2010, 05:55

Sizi cox sevirem, Vaqif muellim!!! Allah omur versin.

seva
02.04.2010, 06:56

Vaqif muellim, deputat secildiyiniz Qazax rayonuna axirinci defe yolunuz ne zaman dushub?

Kamikadze
03.05.2010, 03:39

...Elimde achar var, o oten gunlerin itmish achari. Achari tapmisham, amma artiq oten gunlere dushmur... Hayana gedeceyimi bilmirem, Vaqif muellim...

ibrahim həssas
03.09.2010, 03:14

shair dostuma vaxtsiz omur arzu edirem. vaxti dushunmeyesiz.hemishe vaxtiniz ishlesin, Vaqif muellim.vaxtiniz uzunuze gulsun.

Lətafət
04.10.2010, 00:14

Allah Size can sagligi versin Vaqif Muellim! Cox yasayin!

Leyla
18.03.2011, 04:27

Uzaq yashil adada Shostakovic,Moshu,E.Sabitoqludan basqa kim var idi? Siz dahisiniz!

Rəhman Orxan
28.01.2015, 13:31

Heyf, çox heyf! Sevimli, unudulmaz şairimiz Səməd Vurğunun son yadigarı da dünyadan köçdü… Allah min rəhmət eləsin. İstedadlı şair və dramaturq, gözəl, təkrarsız bir insan idi! Heç vaxt unudulmayacaq!

Elmar
28.01.2015, 14:29

ALLAH REHBET EYLESIN

Şərh yaz

Bu kateqoriyadan olan xəbərlər
SON XƏBƏR
Manat və dolların sabahkı MƏZƏNNƏSİ
11.12.2017, 17:13

Manat və dolların sabahkı MƏZƏNNƏSİ

Nəsimidə 320 ailə qazsız qalıb
11.12.2017, 17:11

Nəsimidə 320 ailə qazsız qalıb

UNEC-də Heydər Əliyevlə bağlı tədbir keçirilib
11.12.2017, 17:02

UNEC-də Heydər Əliyevlə bağlı tədbir keçirilib

Muğanbank "Soyuq əllər, isti ürək" yarmarkasının sponsorudur
11.12.2017, 17:00

Muğanbank "Soyuq əllər, isti ürək" yarmarkasının sponsorudur

AvroLiqada da püşkatma oldu - 1/16 finalın RƏQİBLƏRİ
11.12.2017, 16:40

AvroLiqada da püşkatma oldu - 1/16 finalın RƏQİBLƏRİ

Azərbaycana ən çox turist bu ölkələrdən gəlib   
11.12.2017, 16:33

Azərbaycana ən çox turist bu ölkələrdən gəlib  

Evlənmək istəyənlərin 422-də sifilis, 103-də QİÇS tapıldı
11.12.2017, 16:27

Evlənmək istəyənlərin 422-də sifilis, 103-də QİÇS tapıldı

Dillər Universitetində rektor əvəzlənir
11.12.2017, 16:23

Dillər Universitetində rektor əvəzlənir

Vahid Mustafayevlə Mirşahinin yolları ayrılır?..   
11.12.2017, 16:14

Vahid Mustafayevlə Mirşahinin yolları ayrılır?..  

Metro çıxışlarında qurulan çadır yarmarkalar kimindir? - Meriyadan AÇIQLAMA   
11.12.2017, 15:38

Metro çıxışlarında qurulan çadır yarmarkalar kimindir? - Meriyadan AÇIQLAMA  

Saakaşvili öz ölümündən danışdı: “Prezidentin də necə öləcəyini göstərəcəm”
11.12.2017, 15:35

Saakaşvili öz ölümündən danışdı: “Prezidentin də necə öləcəyini göstərəcəm”

Daha 14 Qarabağ əlili və şəhid ailəsinə ev verildi
11.12.2017, 15:33

Daha 14 Qarabağ əlili və şəhid ailəsinə ev verildi

Putin Suriyadan Misirə getdi
11.12.2017, 15:33

Putin Suriyadan Misirə getdi

AZAL 11 nəfəri əfv etdi - Yeni “qara siyahı” AÇIQLANDI
11.12.2017, 15:25

AZAL 11 nəfəri əfv etdi - Yeni “qara siyahı” AÇIQLANDI

Çempionlar Liqasında 1/8 finalın püşkü atıldı - RƏQİBLƏR   
11.12.2017, 15:22

Çempionlar Liqasında 1/8 finalın püşkü atıldı - RƏQİBLƏR  

Fədayə Laçın ev dustaqlığına buraxılması üçün məhkəməyə müraciət etdi
11.12.2017, 15:11

Fədayə Laçın ev dustaqlığına buraxılması üçün məhkəməyə müraciət etdi

Bakıya 20 ədəd "qarmoşkalı" avtobus gətiriləcək 
11.12.2017, 15:09

Bakıya 20 ədəd "qarmoşkalı" avtobus gətiriləcək 

DSMF "Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi" və "Azəriqaz"ı məhkəməyə verib
11.12.2017, 15:04

DSMF "Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi" və "Azəriqaz"ı məhkəməyə verib

Səudiyyə Ərəbistanında kinoteatr açmağa icazə verdilər 
11.12.2017, 15:01

Səudiyyə Ərəbistanında kinoteatr açmağa icazə verdilər 

İlqar Məmmədov Novruz Məmmədovun təklifinə CAVAB VERDİ
11.12.2017, 14:29

İlqar Məmmədov Novruz Məmmədovun təklifinə CAVAB VERDİ

17 nömrəli marşrutun sahibi dəyişdirildi   
11.12.2017, 14:26

17 nömrəli marşrutun sahibi dəyişdirildi  

Putin Suriyaya getdi- rus qoşunları ölkədən çıxmağa başladı
11.12.2017, 14:17

Putin Suriyaya getdi- rus qoşunları ölkədən çıxmağa başladı

Xaricdəki hansı azərbaycanlı iş adamı Azərbaycana daha çox bağlıdır...   
11.12.2017, 14:00

Xaricdəki hansı azərbaycanlı iş adamı Azərbaycana daha çox bağlıdır...  

İlham Əliyevin də iştirak edəcəyi Qüdslə bağlı toplantıda nələr müzakirə olunacaq?   
11.12.2017, 13:56

İlham Əliyevin də iştirak edəcəyi Qüdslə bağlı toplantıda nələr müzakirə olunacaq?  

Qüdsün statusu - ABŞ Yaxın Şərqdə yeni müharibəyə rəvac verir?
11.12.2017, 13:42

Qüdsün statusu - ABŞ Yaxın Şərqdə yeni müharibəyə rəvac verir?

Kılıçdaroğlu daxili işlər nazirini məhkəməyə verdi  - SƏBƏB
11.12.2017, 13:28

Kılıçdaroğlu daxili işlər nazirini məhkəməyə verdi  - SƏBƏB

Müğənni Elnarə aparıcılıq edəcək
11.12.2017, 13:27

Müğənni Elnarə aparıcılıq edəcək

Prezident Rusiya Dövlət Dumasının nümayəndələrini qəbul etdi - YENİLƏNİB
11.12.2017, 13:27

Prezident Rusiya Dövlət Dumasının nümayəndələrini qəbul etdi - YENİLƏNİB

Pənah Hüseynin partiyası qurultaya hazırlaşır - AÇIQLAMA
11.12.2017, 13:13

Pənah Hüseynin partiyası qurultaya hazırlaşır - AÇIQLAMA

Erməni zabitlər yol qəzasına düşdülər
11.12.2017, 13:02

Erməni zabitlər yol qəzasına düşdülər

Sabahın hava PROQNOZU   
11.12.2017, 13:00

Sabahın hava PROQNOZU  

Səudiyyə Ərəbistanında daha bir qadağa ləğv olunur
11.12.2017, 12:58

Səudiyyə Ərəbistanında daha bir qadağa ləğv olunur

Azərbaycan BMT-nin Fövqəladə Yardım Fonduna ödənişlərini artıracaq
11.12.2017, 12:56

Azərbaycan BMT-nin Fövqəladə Yardım Fonduna ödənişlərini artıracaq

Yeni açılan telekanal üçün kimlər müraciət edib?..
11.12.2017, 12:55

Yeni açılan telekanal üçün kimlər müraciət edib?..

Bir mənzili bir neçə şəxsə satmaq mümkün olmayacaq - Yeni qanun HAZIRLANIR   
11.12.2017, 12:47

Bir mənzili bir neçə şəxsə satmaq mümkün olmayacaq - Yeni qanun HAZIRLANIR  

ARXİV
SORĞU
Xaricdəki hansı iş adamı Azərbaycana daha çox bağlıdır?
Vahid Ələkbərov(0%)
Araz Ağalarov (2.5%)
Mübariz Mənsimov (40%)
Fərhad Əhmədov(0%)
Füzuli Məmmədov(30%)
Telman İsmayılov (2.5%)
İsgəndər Xəlilov(0%)
Vaqif Məmişov(0%)
Heç biri(20%)
Digərləri(5%)