Ötən il informasiya və kommunikasiya texnologiyalarının tətbiqi ilə elektron hökumət quruculuğu çərçivəsində respublikamızın rayon İcra hakimiyyətləri arasında ilk dəfə olaraq Binəqədidə fəaliyyətə başlayan “Sakinlərin Müraciət Xidməti-1646”nın yaranmasından 1 il ötür. 2013-cü il fevral ayının 6-dan sakinlərin ilk zənglərini qəbul edən xidmət əhalinin su, qaz, işıq, yol problemlərinin həlli istiqamətində həyata keçirilmiş mütərəqqi layihələrdəndir. Xidmətin ən böyük və əsas üstünlüklərindən biri hökumət orqanının hesabatlılığını və korrupsiyaya qarşı mübarizədə əhalinin rolunu artıraraq rayonun yerli struktur təşkilatlarının məsuliyyət hissinin gücləndirilməsinə, mübahisələrin həllinə və əhalinin informasiya əldə etmək imkanlarının genişlənməsinə verdiyi töhfədir. Xidmətin üstün cəhətlərindən biri də üzləşdikləri problemlərin həlli üçün rayon sakinlərinin yalnız bir ünvana müraciət etmələridir. Həmin müraciətlər operator tərəfindən qeydə alınır və “bir pəncərə” prinsipi üzrə həllini tapır. Bu, sakinlərin fərdi xərclərinin azalmasına, vaxt itkisinin aradan qaldırılmasına, şəffaflığın və vətəndaşların rahatlığının təmin edilməsinə imkan verir.
Bu ildən xidmətin internet səhifəsi də fəaliyyətə başlayıb. Rayon sakinləri birbaşa onlayn rejimdə internet üzərindən öz müraciətlərini edə və onları maraqlandıran suallara cavab ala bilərlər. Həmçinin, “SMX-1646”nın SMS xidməti də fəaliyyət göstərir.Müraciət xidmət tərəfindən qeydiyyata alınan zaman avtomatik olaraq aidiyyəti qurumun rəhbərinin mobil telefonuna SMS şəklində daxil olur. Bununla da problemin daha operativ həlli təmin edilir.
Çevik və ödənişsiz xidmət
Xidmətin səviyyəsinin qiymətləndirilməsi məqsədilə 1646 nömrəsinə edilən bütün zənglər avtomatik rejimdə qeydə alınır və lent yazısı yaddaşda saxlanılır. Hər hansı mübahisəli məsələ meydana çıxdığı zaman həmin lent yazısına qulaq asmaq mümkündür. 1646 nömrəsinə stasionar telefonlardan edilən zənglər ödənişsizdir. Bu xidmətin fəaliyyətində operativlik, nəzakətlilik və məsuliyyət əsas meyarlardır. Vətəndaşlara göstərilən xidmət proqram təminatı yüklənmiş informasiya texnologiyaları vasitəsilə reallaşdırılır, mübahisələrin həllini və əhalinin müvafiq informasiya əldə etməsini sürətləndirir.
Telefon xidməti daxil olan zənglərin, verilən məlumatların və göstərilən xidmətlərin qeydiyyatını aparır. Məhz bunun nəticəsidir ki, hazırda rayon icra hakimiyyətində yerli strukturların fəaliyyətinə nəzarət daha da güclənib.
Rayon sakinləri xidmətdən razılıq edirlər
SMX-nın 1 yaşı münasibətilə rayon sakinlərinin fikir və rəylərini öyrənməyə çalışdıq.
İctimai Televiziyanın əməkdaşı Esmira Qasımova: “Bu xidməti insanların kommunal problemlərinin həlli istiqamətində atılmış ən uğurlu layihələrdən biri hesab edirəm. Çox istərdim ki, Azərbaycanın bütün icra orqanlarında belə bir xidmətdən istifadə edilsin. SMX-də çalışan insanların nəzakəti, nəvazişi, mədəniliyi insanlarda nikbin hisslər yaradır, sanki problemlərinin həll olunacağına ümid oyadır. Bəzən mənə elə gəlir ki, bu xidmət bir il deyil, çoxdandır fəaliyyət göstərir. Başlıca məsələ odur ki, hər hansı bir problemlə bağlı icra orqanlarına müraciət edəndə dərhal cavab verilir və məsələ həllini tapır. Xidmətin bir yaşı olması münasibətilə bütün əməkdaşları təbrik edirəm. Uğurlu olsun, daim mütərəqqi yeniliklərə imza atsınlar".
Biləcəri qəsəbə sakini Sevda Hacıyeva: “Mən bu xidmətin işindən çox razıyam. Hə vaxt su, qaz, işıqla bağlı zəng eləmişəm çox operativ yanaşıblar. Demək olar ki, ikinci dəfə zəng eləməyə ehtiyac qalmayıb. Dəfələrlə məhəllə sakinləri adından etdiyimiz müraciətdən sonra çox qısa vaxt ərzində problemimiz həll olunub. Bu bir il müddətində bizə böyük köməyi dəyib. Eşitdiyimə görə, orada çalışanların sayı cəmi 4 nəfərdir. Minlərlə sakindən hər gün gələn yüzlərlə müraciətin cavabında abonentləri səbrlə dinləmək, hər kəsi öz dilində danışdırmaq insandan yüksək etika və nəzakət, savad və hövsələ tələb edir. Mən başda rayon rəhbərliyi olmaqla, bu işdə əli olanları bir daha təbrik edir, işlərində uğurlar arzulayıram”.
“Space” Televiziyasının əməkdaşı Pərvin İsmayılova: “Bu xidmətlə tanışlığım öz şəxsi problemimlə bağlı oldu. Bir müddət əvvəl evimizdəki stasionar telefon ayyarıma qədər işləmədi. Dəfələrlə müraciət etməyimizə baxmayaraq, “Xətai” telefon qovşağı məsələnin həllini yubadırdı. Axırda məcbur olub “1646”ya müraciət etdim. İş günü deyildi, ancaq xəbərdarlıq gəldi ki, müraciətin qeydə alınıb. Həftənin 1-ci günü isə səhər saatlarında xidmətin rəisi özü mənə zəng vuraraq problemlə maraqlandı və deyərdim ki, heç 10 dəqiqə çəkmədi ki, telefonumuz xəttə qoşuldu. Rayon sakini kimi bu xidmətin işindən çox razıyam. SMX-nin əməkdaşlarını 1 illik fəaliyyətləri münasibətilə ürəkdən təbrik edirəm, işlərində müvəffəqiyyətlər arzulayıram. Əminəm ki, bu gedişlə gələcəkdə daha böyük uğurlara imza atacaqlar”.
SMX-1646 Binəqədi Rayon İcra Hakimiyyətinin inzibati binasının 4-cü mərtəbəsində yerləşir.Xidmətin 4 əməkdaşı var: Anar Səfərov, Səbinə Abbasova, Jalə Məmmədova və Seymur Əliyev. Təbii ki, bu gün onların da deməyə sözləri var.
SMX-nin rəisi Anar Səfərov: “Ötən 1 il ərzində xidmət kifayət qədər uğurla fəaliyyət göstərib. Cəsarətlə demək olar ki, Binəqədi rayonunda “Elektron hökumət quruculuğu” layihəsi çərçivəsində yaradılmış sakinlərin müraciət xidməti rayon əhalisinin etimad ünvanına çevrilib. İl ərzində xidmətin işini yaxşılaşdırmaq məqsədilə Binəqədi sakinlərinə rayon icra hakimiyyəti başçısının adından 50 mindən artıq bildiriş məktubu göndərilib və bu işlər davam edir. İşimizin uğuru daim yeniliyə can atan, elmi-texniki nailiyyətləri, mütərəqqi texnologiyaları işdə geniş tətbiq edən icra hakimiyyəti kollektivinin, şəxsən cənab başçının həyata keçirdiyi fəaliyyətin nəticəsidir. Bu münasibətlə hər kəsi təbrik edirəm, inanıram ki, daim dövlətimizə, xalqımıza yüksək səviyyədə xidmət edəcək, sakinlərimizin etimadını qoruyub saxlayacağıq”
Xidmətin əməkdaşı Jalə Məmmədova: “Burada işlədiyim müddətdə xeyli təcrübə toplamışam. İnsanlarla ünsiyyət qurmağı çox sevirəm. Biləndə ki, kiməsə kömək etmək gücündəsən, özünü, sözün əsl mənasında, xoşbəxt hiss edirsən. Elə vətəndaşlar var ki, özünü təqdim etməsə belə, kim olduğunu bilirik, yəni belə desək, artıq bir çox sakinlərlə doğmalaşmışıq, səslərindən tanıyırıq. Yadda qalan və mənə ən çox qürurverici məsələlərdən birini heç vaxt unutmaram. Novruz bayramı ərəfəsi idi. Novxanı kəndində yaşayan Ramiz Quliyev adlı sakin müraciət etmişdi ki, onlara qaz vermirlər, aidiyyəti orqanlara bir neçə dəfə müraciət etsə də problem həll edilmir. Bizə müraciətdən sonra problem öz həllini tapdı və bayramı ürəkləri istəyən kimi keçirə bildilər. Bu işdə az da olsa zəhmətim olduğuna görə çox sevindim. Bizim üçün əlamətdar olan fəaliyyətimizin 1 illiyində bütün əməkdaşlarımızı və təbii ki, bu işdə daha maraqlı olan rayon sakinlərini təbrik edir, “Bayramımız mübarək olsun!” - deyirəm”.
Xidmətin əməkdaşı Səbinə Abbasova: “Belə bir gözəl kollektivdə işləmək mənə qürur verir. Çalışırıq ki, daxil olan hər bir zəngə xüsusi həssaslıqla yanaşaq. Binəqədi sakinlərinin uzun illərdən bəri yığılıb qalmış problemlərinin həll edilməsində əlimizdən gələni edirik . Düşünürəm ki, ötən bir il ərzində biz vəzifəmizin icrasına lazımi səviyyədə nail olmuşuq. Məhz bunun nəticəsidir ki, bəzən gün ərzində onlarla təşəkkür zəngləri gəlir. Bu da bizi çox sevindirir".
Xidmətin əməkdaşı Seymur Əliyev: “Çox sevinirəm ki, belə mehriban, əzmkar, gözəl kollektivdə çalışıram. Bu gözəl münüsibətilə həmkarlarımı, rayon sakinlərini və bu işdə əli olan hər kəsi təbrik edirəm. Uğurlarımız, nailiyyətlərimiz davamli olsun!”.
Siyavuş ƏMİRLİ