Səhiyyə Nazirliyinin “Qaynar xətt” xidmətinə (565-12-64; 595-40-15; 595-35-39) 2011-ci il iyul ayı ərzində 669 müraciət daxil olub. Daxil olmuş müraciətlərin 362-si şikayət xarakterli müraciətlərdi, 170-i – sorğu xarakterli, 41-i aidiyyəti üzrə deyil, 96-sı isə cari problemlərə bağlı olub.
Səhiyyə Nazirliyinin mətbuat xidmətindən verilən məlumata görə, “qaynar xətt” xidmətinə daxil olmuş bütün müraciətlər mütəxəssislər tərəfindən dinlənilir, qeydə alınır və araşdırılır.
"Bu günə kimi daxil olan bütün şikayətlər barədə müvafiq tədbirlər görülmüşdür"-deyə nazirlik bildirib.
Modern.az