QNET məhsullarını təsvir edərkən çox vaxt innovativ sözü istifadə olunur. Bir çox məhsullar - kosmetika, sağlam həyat tərzi üçün məhsullar, məişət texnikası - onlayn mağazaya daxil olmamışdan öncə hərtərəfli araşdırmadan keçir, bundan əvvəl isə uzun illər elmi araşdırmalar aparılır.
İnnovasiya sadəcə yenilik deyil, o, istehsal vasitəsilə təcəssüm olunan, yeni biliklər gətirən və həyatı yaxşılığa doğru dəyişən intellektual kapitaldır. İqtisadiyyat bütün dünya kimi yerində dayanmır, o, bütün məsamələrdə axan tərəqqi cərəyanı içərisində qurulub, nə xəstəliklər, nə də yerli münaqişələr dayandıra bilmir. Bir çox şirkətlər, o cümlədən beynəlxalq birbaşa satış şirkəti QNET artıq innovasiya iqtisadiyyatına arxalanıb, bu o deməkdir ki, bütün biznes proseslər həm məhsulların istehsalında, həm də onların təşviqi üsullarında daim yeniliklərin tətbiqinə yönəlib. Alıcı artıq ucuzluğun dalınca getmir, ona ən yüksək keyfiyyət və səmərəlilik lazımdır.
QNET ekspertləri əmindirlər ki, şirkətin beynəlxalq şəbəkəsi inqilabi məhsulların gündəlik istifadəyə kütləvi şəkildə tətbiqi üçün əlverişli platformadır. Bir şirkətin sadəcə olaraq məhsul istehsal edib satması kifayət deyil. Şirkət iş imkanlarından və həyat keyfiyyətini yaxşılaşdıran məhsullardan istifadə edərək insanlara məqsədlərinə çatmaqda, yeni həyata başlamaqda kömək etməyə çalışır.
Təbii ki, bu daimi axtarış tələb edir. QNET-də unikal məhsulların yaradılması bir dəqiqə belə dayanmır. Müstəqil Nümayəndələr şəbəkəsi vasitəsilə satış üçün geniş ictimaiyyət üçün nəzərdə tutulmuş pərakəndə satış mağazasında alına bilməyən innovativ məhsullar - kosmetika və cihazlar təklif olunur.
İnqilabi məhsulların hazırlanması xüsusi xərclər tələb edir - tədqiqat materialları, tərtibatçıların mükafatlandırılması, istehsal prosesinin inkişafı və həyata keçirilməsi üçün. İstənilən nəticəni təsdiqləmək və yeni həllər tapmaq üçün əlavə vəsait lazımdır. QNET brendi altında istehsal olunan yüksək texnoloji məhsullar fransız, alman alimlərinin və digər ölkələrin elmi biliklərin əməyinin nəticəsidir.
Şirkət rəhbərliyi əmindir ki, birbaşa satış sənayesi unikal məhsulların satışını nəzərdə tutur. Məntiq ondan ibarətdir ki, insanlara hər mağazadan alına biləcək bir şey təklif etməyə ehtiyac yoxdur. Təbii ki, bu, istehsalın maya dəyərinə təsir edir. Bununla belə, rəqiblərin QNET məhsullarına oxşar xüsusiyyətlərə malik təklifləri daha bahalı olur.