Modern.az

Təpəgöz və Tartarlar-III

Təpəgöz və Tartarlar-III

21 Dekabr 2014, 23:00


Təpəgöz  div  deyildir; o, insan  kimi  gülür, danışır, ağlayır, sevinir, kədərlənir, qəzəblənir. Nağıldakı  igid  yeyiləcəyini  bilərkən  heç  bir  yerə  qaçmaq  imkanı  olmur  deyə  qorxudan  saralır, Təpəgöz  diqqətlə  onun  üzünə  baxıb  halının  pisləşdiyini  / bəlkə  də  qorxudan  tumanına  batırdığı  üçün  pis  iy  verdiyini /  görüb  onu  o  axşam  yeməkdən  vaz  keçir, ”yaxşı, səni  sabah  yeyərəm”  deyib  o  biri  iki  yoldaşını  yeyir. Yəni  onun  canı, qəlbi  vardı, hisslərdən  uzaq  deyildi. Amma  divin  canı  şüşə  qəfəsdəki  göyərçinə  bənzər  qanadlı  / yenə  də  qanad! /   məxluqlarda  olur. Onun  da  bədənini  ox  deşmir, qılınc  kəsmir, onun  da  alnında  bir  tək  göz  var, amma  məhz  məsafədən  idarə  edildiyi  üçün, canı  özündə  olmadığı  üçün  canlı  məxluq  deyil, robotdur. Təpəsindəki  buynuza  bənzədilən  şey  onu  hərəkət  etdirmək, danışdırmaq  üçün  radiosiqnallar  qəbul  edən  antennanı  xatırladır, tək  göz  isə  videokameradır. Təbii  ki, müstəqil  hərəkət  etməsi  üçün  bədənində  bu  gün  motor  dediyimiz  bir  şey  olmalı  idi, ona  görə  də  yeriyəndə  qulaqbatırıcı   nərilti-gurultu  eşidilirmiş. Məlikməmməd  onu  yaralayanda  o, qanı  axa-axa  gedir, Məlikməmməd  də  qanın  izi  ilə  gedib  bir  quyuya  rast  gəlir. Amma  o  həqiqətən  də  qan  idimi? Sadə  məntiq  bunu  deyir ki, əgər  birisi  yaralanmışsa  o  yaradan  axan  şey  yalnız  qan  ola  bilər. Amma  o, robotdursa, demək  onda  ya  benzin  çəni  deşilibmiş, ya  da  karteri  yağ  buraxıbmış. Əgər  div mərhəmətlidirsə, xırdaca  Cırtdanla  dostlarını    yedirib-içirib  yatırırsa  və  gecədə  bir  neçə  dəfə  qayğıkeş  bir  ana  kimi  “kim  yatmış, kim  oyaq”  deyə  onları  yoluxursa, Cırtdanın  nazı  ilə  oynayırsa  və ya  Məlikməmmədi  əlinin   bir  hərəkəti  ilə  şil-küt  edəcəyi  bir  halda  onunla  qırx  gün  qırx  gecə  güləşirsə, bu  mərhəmət  divin  deyil, onu  idarə  edən  qanadlı  məxluqlarındır;  şüşə  qəfəs  deyilən  şüşəli  otaq  içərisində  idarəetmə  pultu  arxasında  oturub  insanı  öyrənirmişlər. Bitki  aləmi  ilə  də  maraqlanırmışlar; div  axı  padşahın  bağına  alma üçün  gedirmiş. ( Qədim  yunan  əfsanəsiymiş  kimi  bəşəriyyətə  sırınan  Heraklın  on  iki  qəhrəmanlığından  birisi  Atlantın  bağından  üç  qızıl  alma  gətirməsidir. Sadəcə, orada  vəziyyət  başqa  şəkildədir; guya  almaları  divlər  oğurlamayıblarmış, əksinə, divlər  Atlantın  bağında  əkilən  bu  alma  ağaclarını  qoruyurmuşlar   ki, insanlar  onları  oğurlamasınlar.).  Quyuda  üç  otaq  olubmuş, hər  otağın  ayrıca  divi, ayrıca  şüşə  qəfəsi  və  qəfəsdəki  ayrıca  məxluqu  varmış. Bir  qəfəsdəncə  üç  divin  üçünü  də  idarə  etmək  olmazdımı?  Bəlkə  ayrı-ayrı  elm  sahələrinə  baxan  yadplanetli  alimlər  imişlər?  Hər  otaqda  bir  Yer  qızı  varmış, divlər  onları  oğurlayıbmışlar  və  güya  saçlarından  asıbmışlar. Saçlarından  asılmaq  deyil,  saçlarından  bir  yerə  bağlanmaq  deyilsə  məncə  daha  doğru  olar. Qız  xeylağını  qandallamaq,  zəncirləmək  mərhəmətlə  bir  araya  sığmaz, zəif, incə  məxluqlardır, amma  hansı bir  üsullasa  onu  qəfəsdən  aralı  tutmaq  lazım  idi. Qızlar  nə  qədər  zəif  olsalar  da  şüşəni  sındırıb  göyərçin  boyda  məxluqların  boynunu  üzə  bilərdilər  təbii  ki. Və  bunu  nə  vaxt  edə  bilərdilər?  Ya  div  hansı  bir  iş  üçünsə  yer  üstünə  göndəriləndə, ya  da  yatanda. Fikir  verin; Məlikməmməd  otağa  girəndə  görür  ki, div  başını  qızın  dizləri  üstünə  qoyub  yatıb. O,  robottdursa, təbbi  ki, yatan  o  deyildir, qəfəsdən  onu  idarə  edən  yatmışdır. Qızı  saçlarından  bağlamaqla  yetməyib  yatdığı  zaman  ehtiyatdan  divin  başını  da  qızın  dizləri  üstünə qoyurmuş  ki, o  boyda  ağırlığın  altından  ayaqlarını  çıxarana  qədər  səs-küyə  yuxudan  oyanar  hərhalda. Çünki  qızlar  divin  sirrini---canının  şüşədə  olduğunu, şüşədə  onu  idarə  edənin  oturduğunu,   ümumiyyətlə , divlərin  qorxuncluğu  haqqında  gəzən  söz-söhbətin əslində  boş  bir  şey  olduğunu  gözəl  bilirdilər  və  Məlikməmmədə  də  bu  sirri  onlar  söyləmişdilər. Daha  doğrusu  birinci  otaqdakı  qız  söyləmişdi.  Məlikməmməd  məhz  onun  bu  məlumatının  hesabına  üç  divin  üçünə  də  qalib  gəlmişdi. Amma  maraqlıdır, qız  bu  məlumatı   niyə  ona  divlə  qırx  gün  qırx  gecə   güləşəndən  sonra  demişdi?  O  qırx  gündə  deməyə  heçmi  fürsət  olmamışdı? Sirri  bilə-bilə  kənardan  durub  seyr  etmişdimi? Və  ya Məlikməmməd  o   qırx  gün-qırx  gecədə  adi  bir  insan  övladı  kimi  yatmamağa  necə  dözə  bilərdi?  Təbii  ki, istəməsə də  yuxu  onu  tutmalıydı, insan  orqanizmi  buna  tab  gətirməz. Və  əgər  div  onu  öldürmək  istəsəydi  o  yatdığı  zaman  onu  öldürə  bilməzdimi?  Əgər  div  insan oğurluğu  ilə  məşğul  imişsə  öz  ayağı  ilə  oraya  gəlmiş  Məlikməmmədi  də  tutub  qandallaya  bilməzdimi?  Yox  əgər  yalnız  qız  oğurluğu  ilə  məşğul  imişsə  niyə  hər  bir  otaqda  yalnızca  bir  qız  varmış?  Otaqlar  qızlarla  dolu  olmalı  deyildimi?  Şəxsən  mənə  belə  gəlir  ki, o  qızlar  oraya  xidmətçilik  etmək  üçün  oğurlanılıb  gətirilmişlərsə  də  oradakı  həyatlarından  heç  də  narazı  deyilmişlər, yoxsa  Məlikməmmədi  görən  kimi  dərhal  ona  divin  sirrini  açmalı, ”qəfəsi  sındır, quşu  tut  öldür”  deməli  idilər. Dərhal!. Qırx  gün  gözləməməliydilər. Görünür  divləri  idarə  edən  məxluqlar  onlara  yaxşı  baxırmışlar, hətta  onların   ürəkləri  istəyəndə  divləri  padşah  bağına  alma  oğurluğuna  da  göndərirmişlər. Təki  ürəklərində  arzu  qalmasın. Almaların  qeyri-adi  olması, guya  onları  yeyənin  həmişə  cavan  qalması  əfsanəsi  isə  süjet  xətti  üçün  qurulmuş  bir  uydurmadır. Şüşə  qəfəsdəki  qanadlı  məxluqları  xalq  heç  bir  zaman  görmədiyi  üçün  divlərin  girib-çıxdıqları  qalaçaların, mağaraların  sahiblərinin  elə  divlərin  özləri  olduğunu  güman  etmişdir. Halbuki  həmin  qanadlı  məluqlar  onları  özləri  ilə başqa  aləmlərdən  gətirmişlər  ki, yaşadıqları  qalaçaların, mağaraların  keşiyini  çəksinlər. Ağ  div, qara  div, üçqardaş, beşqardaş, yeddiqardaş  div... sayları  çoxmuş  yəni  bu  robot-keşikçilərin. Amma  təkrar  edirəm, onlar  insanlara  heç  bir  pislik  etmirdilər, əksinə, insanlar  özləri  onların  bədheybət  vücudlarından  qorxduqları  üçün  harada  görsələr  onları  məhv  etməyə  çalışırdılar. Divlər  yalnız  bu  zaman  qəzəbli  olurdular;  daha  doğrusu  divlər  deyil, onları  idarə  edən  qanadlı  məxluqlar. Onlar  divlərin  təkgöz  deyilən  videokameralarından  onların  qarşısına  çıxan  adamların  aqressiv  olub-olmadıqlarını  aydın  görürdülər. Cırtdandan  və  dostlarından  aqressivlik  görmədiyi  üçün  div  “mərhəmətlidir”, ana  kimi  qayğıkeşdir. Amma  Məlikməmməd  divi  öldürmək  üçün  vuruşmağa  başlayanda  div  də  vuruşa  hazırdır. Məlikməmməd  onun  canı  olan  şüşəni  əlinə  alan  kimi  o, yalvarmağa  başlayır  ki, nə  istəsən  verərəm, amma  ona  toxunma. Yalvaran  div  deyildir , şüşədə  oturub  onu  idarə  edəndir, divin  ağzı  ilə  danışır... Adama  elə  gəlir  ki, qanadlı  məxluq  ilk  gündəncə  divin  dililə  Məlikməmmədlə  dostlaşıb, hətta  qızla  onun  dostluğuna  şərait  də  yaradıb, qırx  gün  vuruşmaq  əvəzinə  qırx  gün  yeyib-içiblər. Sonunda  eşq  başına  vurmuş  Məlikməmməd  o  qızı  da, o  biri  qızları  da  götürüb  aradan  çıxa  bilmək  üçün  o  qızdan  divin  sirrini  öyrənib  və  bir  gün  div  yatarkən  onu  da, o  biri  divləri  də  məhv  edib. Cırtdan  ona  və  dostlarına  yaxşılıqdan  başqa  heç  nə  etməyən  divi  hiylə  ilə  suda  boğmadımı? O  da  onun  kimi. Bu  dünyada  qardaş  qardaşa  xəyanət  edir, div  nədir  ki, üçü  birdən  qurban  olsun  o  gözəllərin  bircə  telinə... Əlbəttə, o  gec-tez  quyudan  çıxıb  evinə  qayıtmalıydı, amma  bəs  eşq, məhəbbət?  Üstəlik  divlərin  bir  aləm  qızıl-gümüşü , daş-qaşı  vardı;  Yer  məxluqu  olsun, o boyda  var-dövlətə  tamah  salmasın?

Məlikməmmədi  görən  kimi  divin  onu  öldürə  biləcəyindən  ehtiyatlanan gözəlin  divin  sirrini  qırx  gün  gizli  saxlaması  nəsə  heç  inandırıcı  görünmür. Quyuda  baş  verənlərə  lazımınca  diqqət  yetirdikdə  aydın  olur  ki, bü  şübhə  heç  də  əsassız  deyildir. Fikir  verin; hər  üç  divin  otağına  girəndə  Məlikməmməd  onları  yatmış  görür, öldürmək  üçün  gəlmişdisə  o  onları  yatan  yerdəcə  daha  asan  öldürməli  deyildimi? Amma  o  nə  edir?  Qılıncla  pəncələrini  dəlir, yəni  qıdıqlayır. Oyun  çıxarmaq  yerimi?  Ya  bəlkə  yatmış  kimsəni  öldürmək  igidlikdən  deyil  deyə  onu  oyatmağa  çalışır?  Elə  isə  niyə  sonunda  onların  üçünə  də  yatdıqları  zaman  qalib  gəlir? Ona  görə  də  mən  belə  düşünürəm  ki, qız  öz  dünyasının  igidini  görən  kimi   sevindiyindən  ona  dərhal  bədheybət  məxluqun  sirrini, onu  öldürmək  üsulunu  pıçıldamışdır. Nə  olur  olsun, yad  aləmlərin  iki  yad  varlığı  arasında  qəribsəmiş  qız  öz  dünyasının  insanını  görən  kimi  dərhal  ona  tərəf  meyllənməli  idi;  onun  divlə  qırx  gün  boşuna  vuruşmasına  kənar  bir  seyrçi  kimi  baxa  bilməzdi. Məlikməmməd  təbii  ki, onun  dediklərinə  inanmış, ona  görə  də  başını  qızın  dizləri  üstünə  qoyub  yatan  divin  ayaqlarını  qıdıqlamışdır. Çünki  anlamış  ki, o, qəfəsdən  idarə  edilirsə  onun  yatması  hələ  onu  idarə  edənin  də  yatması  demək  deyildir. Əgər  qəfəsdəki  qanadlı  varlıq  yatmamışsa  mütləq  bu  qıdıqlanmağa  reaksiya  verəcək. Və  reaksiya  dərhal  olur  “Qoyma, ayağımı  milçək  yedi”  şəklində. Məlikməmməd  bir  də  onun  pəncəsini  qıdıqlayır, yenə  divdən  eyni  kəlmələr  eşidilir. Diqqət  edin:  eyni  kəlmələr!  Və  Məlikməmməd  bir  də  onu  qıdıqlayır, bu  dəfə  də  eyni  cümlə, amma  div  artıq  hərəkətə  gəlir;  qıza  bir  şapalaq  vurur  və  bu  zaman  Məlikməmmədi  görür... Əgər  divin  pəncəsinə  ilk  toxunuş  zamanı  o  dərhal  qalxsaydı  bu onu  göstərərdi  ki, qəfəsdəki  idarəedici  yatmayıbmış. Otağa  əli  silahlı  yad  insan  girib, həm  də  divi  padşahın  bağında  yenicə  yaralamışlar, idarəedici  dərhal  onu  qaldırmalıydı. Amma ona  insan  iki  dəfə  qılıncla  toxunur, o  isə   yerindən  qalxmadan  danışır. Demək  ki , o  toxunuşlara  reaksiya  avtomatik  özünüqoruma  kimi  bir  şey  imiş, cümlələrin  eyniliyi  də  bunu  göstərir . Bu  iki  toxunuşa  iki  avtomatik  cavab  səsinə  idarəedici  yuxudan  oyanır, o  da  məhz  bu  zaman  şüşənin  ardından  əli  silahlı  insanı  görüb  divi  yerindən  qaldırır. Amma  bayaq  dediyim  kimi, sanmıram  ki  onlar  qırx  gün  qırx  gecə  vuruşsunlar. Divin  sirrini  bildikdən  sonra  Məlikməmmədə  də, qıza  da  bircə  şey  qalırdı;  özlərini  dost  kimi  göstərərək  səbirlə   gözləmək  və  qəfəsdəki  qanadlı  məxluqun  yuxuya  gedəcəyi  vaxtı  dəqiq bilmək, vəssalam. Bunun  üçün  isə  dostluğa  uzanan  əli  geri  qaytarmaq  ağılsızlıq  olardı. Dostluğu  Məlikməmməd  özü  də  təklif  edə  bilərdi;  çünki  artıq  bilirdi  ki, yaralanan  cansız  bir  cihazdır, onu  idarə  edən  deyildir. Cihaz  isə  hər  zaman  təmir  oluna  bilər... İndi  baxın, sonrakı  iki  divin  otaqlarına  girəndə  Məlikməmmədin  onların  pəncələrini  qılıncla  dəlməsi  başa  düşüləndir, çünki  artıq  sirri  bilib  ilk  divi  məhv  etmişdi. Amma  görəsən  ilk  divin  otağına  girdiyində  bu  sirri  haradan  bilirmiş, əgər  qız  ona  bunu   qırx  gün  keçəndən  sonra  deyəcəkdisə?  Ona  görə  də  bu  müəmmanı  yalnız  belə  açmaq  olar:  birinci  otaqdakı  qız  dərhal  ona  hər  şeyi  söyləmişdir. Dərhal!  Məlikməmməd  qapıda  yenicə  göründüyündə. İdarəedici  yuxuda  imiş, divin   pəncəsinə  qılıncla  üçüncü  toxunuşda  oyanacaqdı, ona  görə  də  qızın  Məlikməmmədə  nələr  deyəcəyindən  xəbəri  olmayacaqdı...

(ardı var)

Mirzə Hacıyev

***

Təpəgöz və tartarlar-I
//modern.az/articles/69329/1/ 

Təpəgöz və tartarlar-II
//modern.az/articles/69368/1/

Facebook
Dəqiq xəbəri bizdən alın!
Keçid et
Xankəndidə Zirvə görüşü - CANLI