Modern.az

Təpəgöz və Tartarlar-VI

Təpəgöz və Tartarlar-VI

25 Dekabr 2014, 22:30


Və  əgər  bir  gün  Yer  kürəsinə  o  uzaq, yad  aləmlərdən  təşrif  buyuranlar  olsa  onların  gözəl, səlis  əski  türkcə  ilə  danışmalarına  heç  şaşırmaram, indidən  deyim. Qeyri-türk ölkələrinə  enmələrinə  təəssüf  edərəm, çünki  heç  bir  aqressivlik  göstərməsələr  belə , sadəcə, türkcə  danışdıqları  üçün  əsəbləşib  onları  məhv  edə  bilərlər. 1947-ci  ildə  Amerikanın  Nyu-Meksika  ştatının  Rozuell  şəhəri  yaxınlığında  bir  yadplanetli  kosmik  gəmi  qəzaya  uğrayır. Bəlkə  də  qəzaya  uğradılır  Amerikan  qırıcı  təyyarələri  tərəfindən. Təəssüf   ki  bu  barədə   heç  bir  sənəd-sübut  yoxdur. Amma  amerikanların  bunu  cidd-cəhdlə  ört-basdır  edərək qəzaya  uğrayan  apparatın,  sadəcə,  meteoroloji  zond  olduğunu  rəsmi  olaraq  demələri  və  yalnız  üstündən  əlli  il  keçəndən  sonra  onun , həqiqətən  də ,yadplanetli   kosmik  gəmi  olduğunu  etiraf  etmələri  adamda  belə  bir  şübhə  oyadır. Sənəd-sübutlar  “tamamilə  məxfi”  qrifi  altında  yüksək  hökümət  dairələrinin  seyflərində  saxlanılırmış. Və  bəlkə  də  çoxusu  məhv  edilibmiş., çünki  uydurma  əhvalat  deyib  çoxdan  üstünü  malalamışlar. Tam  əminəm  ki, məhv  edilmiş  sənədlərdən  birincisi  vurulmazdan  əvvəl  o  kosmik  gəmidən  alınan  cavablar  barədədir. Peyğəmbərlərin  dediklərini  bəşəriyyətdən   gizləməklə  müqayisədə  hansısa  naməlum  varlıqların  dediklərini  gizləmək  nə  böyük   iş   imiş   ki? Cənablar, heç  olmasa  qalanlarını  üzə  çıxarın, bəlkə  onların  əsasında  bu  əhvalatın  uydurma  və  ya  həqiqət  olduğuna  bəşəriyyət  qərar  versin. Amma  hətta  üstündən  əlli  il  keçəndən  sonra  da  sənədlərin  yalnız  kiçik  bir  qismi  üzə  çıxarılmışdır. Niyə  gizlədirmişlər?  Nədən  qorxurmuşlar?  Hansı  sirrin  üstü  açılacaqmış? Yer  kürəsinə  gəlmiş  hər  hansı  yadplanetli  yalnız  ərazisinə  enmiş  xalqın  qonağıdırmı, yoxsa  bütün  bəşəriyyətin?  Gəlişləri, məqsədləri  ilə  bağlı  hər  bir  məsələ  bütün  bəşəriyyətə  açıqlanmalı  deyilmi? O  uzaq  aləmlərdən  o  boyda  yolu   anqlo-saks, mason   və  ya  yevrey  deyib  mi  gəlmişlər, yoxsa  insanlıq? Yad  aləmlərin  qonaqlarını  ideoloji  mübarizəyə  qurban   verərək  üstlərinə  məxfilik  pərdəsi  örtüb  bəşəriyyətdən   gizləməyə  nə  haqqınız  var? Heç  bir  səbəb  olmadan   yad   varlıqlara  belə  qəddar   münasibət  ümumən  Yer  kürəsinə  düşmənçiliklə  nəticələnə  bilər. Marsa  göndərdiyimiz   aparatlarla   əlaqənin   Mars   orbitinə   yaxınlaşan   kimi   itib-batdığını  eşidərkən  min  cür  şübhələrə  düşmədikmi? Baxmayaraq  ki, orada   canlı   məxluqatın  yaşamadığına   tam   əminik.  İndi  ora  insanlarımızı  göndərməyə  hazırlaşırıq. Əgər  onlar  da  oralarda   itib-batsalar  növbəti  dəfələrdə  Marsa   top-tüfənglə  getməyə  məcbur  olmayacağıqmı?  Nə  isə... Kosmik  gəminin  qırıntıları  arasında  bir  neçə  meyid  varmış. Tanınmaz  hala  düşüblərmiş. Yalnız  birisi  az  xəsarət  alıbmış. Yalan - doğru  bəzi  söz-söhbətlərə  görə  hələ  canı  üstündə  imiş. Sağ  budunda  böyük  yara  varmış, bəlkə  də  çoxlu  qan  itirməkdən  halsız  olubmuş. Amma  hərbçilər  gəlib  meyidləri  də, kosmik  gəmi  qırıntılarını  da  yığışdırıb  aparırlar... Həmin  o  budundan  yaralının  fotoşəkli  hələ  o  vaxtlardan   bəlli  idi, amma  bu  şəklin   meyid  yarılarkən  çəkildiyi  videogörüntüdən  alındığı  yalnız  doxsanıncı  illərin ortalarında  bəlli  oldu. Yadplanetlilərin  əyinlərində  qəribə   materialdan  boz  rəngli  kombinezon  varmış. Folqa  kağızı  kimi  nazik, istənilən  şəkildə   əymək, burmaq  mümkün  imiş, amma   poladdan  möhkəm  imiş. Nə  bıçaqla  cızılırmış, nə  balta  ilə  kəsilirmiş, nə  kuvaldla  əzilirmiş.

Bax, Təpəgözə  pəri  anasının  üzüklə  birlikdə   məhz  belə  bir  zirehli  geyim  gətirdiyini   ehtimal   edirəm. Köynək  kimi, şalvar  kimi  yüngül, elastik, yumşaq, amma   nə  ox batan, nə  qılınc  kəsən  bir  geyim.

Nə  isə... Mətləbdən   uzaq   düşməyək. Tartarda  qalmışdıq. Demək,  yunan  mifologiyasına  görə   təkgözlü   nəhənglər  Tartara  atılırlarsa  və  Tartariya  deyilən  yer  də  türkdillilərin   yaşadıqları  yerə  deyilirsə   bu  o  deməkdir  ki, təkgözlülər  türk  insanları  içinə  atılıblarmış. Yerdənkənar  aləmlərə  görə  Yer  kürəsindəki  həyat  aşağı  dünya  həyatı  hesab  edilir, çünki   birinci  göy  qatındadır. Məhz  buna  görə  nəhənglərin  atıldıqları  Yer  kürəsi  “qaranlıq  dibsiz  quyu”,  “çox  aşağı”  mənasında  Tartar  adlanmışdır. Yox , hiss  edirəm  ki, anlaşılması  çox  zordur, ona   görə  də  bir  az  ətraflı   məlumat  verməyə  məcburam. Və  qədim  türklərin  düşüncələrindəki   bir  tək  Göy  Tanrıdan  fərqli  olaraq  qədim   yunanların  beyinləri  tanrılar  və  tanrıçalarla  dolu  olduğu   üçün  “Tartar”  kəlməsinin   əsil  mahiyyətini  açmaq  üçün   nəzərimi  müdrik  Şərqə  çevirməliyəm.

Oradan  başlayım  ki, əvvəlcə  Allah  Təala  vardı  və  Onunla  bərabər  heç  bir  kimsə, heç  bir  şey  yox  idi. Bu  Əvvəlinci  Ruhdur, Əvvəlinci  Ağıldır, Əzəli  və  Əbədidir. Rəbbdir, yəni  Yaradandır. Heç  kəs  Onu  doğmamışdır, O  da  heç  kəsi  doğmayacaqdır. Heç  nəyə  də  Möhtac  Deyildir . Sonsuz  bir  sükut, sonsuz  bir  səssizlik  içində  yalnız  Allah  Təalanın  Gözəl  Adları  vardı. Sonsuzluqda  Onun  varlığını  bilən   heç   kimsə  yox  imiş  deyə  bir  tək  şey  istəmiş;  elə  varlıqlar  yaratsın  ki , onlar  Onu  tanısınlar, Qüdrətini  dərk  edib  alqışlasınlar. Ona  görə  də  yaratmağa  başlayır. Sonsuzluqla  müqayisədə  zərrə  qədər  olan  bir  ərazidə. Və  yaratdıqları  üçün   zaman  deyilən   şey  o  andan  etibarən  başlayır, çünki  artıq  məkan  və  hərəkət  var. Bu  yaradılışı   sxematik  olaraq  iki  iç-içə  konsentrik  çevrələr  kimi  təsəvvür  etmək  olar. Planetlər, ulduzlar, Qalaktikalar  birinci,  kiçik  çevrənin  içindədir, məhdud  saydadır, çünki  onlar  həmin  o  çevrə  ilə  hüdudlanır, o  çevrəyə  buna   görə  də  “son hüdud”,  “son  divar”  anlamında  sidrətül-müntəha  deyilir. Bu  son  hüduddan  ikinci, böyük  çevrəyə  qədər  olan  ərazi  isə  cənnət  və  cəhənnəm  məkanıdır. Və  həmin  ikinci  çevrə  də  o  məkanın  hüdududur , ona  görə  də  Ali, Yüksək  Göy  mənasında  Ərşi-Ala  adlanır. Birinci  çevrədən  dərhal  sonra  cənnətlər  başlayır. Sayı  səkkizdir, dörd  cütlük  halındadır. On  doqquz  gözətçi  mələklər  qoruyur  onları. Hər  cənnətin   girişində  bir, çıxışında  bir  olmaqla  on  altı  və  hər  qoşa  cənnətin  arasında  bir  olmaqla  üç  mələk. Cəhənnəmlərin  sayı  yeddidir, cənnətlərin  altındadır  və  tək-təkdir. Hər  iki  cənnətin  altında  bir  cəhənnəm, hər  bir  qoşa  cənnətlə  digər  qoşa  cənnət  arasındakı  alt  hissədə  də  bir  cəhənnəm. Cənnət  və  cəhənnəm  məkanı  əbədiyyən  mövcud  olacağı  üçün  bu  ikinci  çevrə  məkanı  axirət  dünyası, yüksək  qat adlanır. Ulduzlar, planetlər  məkanı  isə  aşağı  qatdır. Yüksək  qatı  əhatəyə  alan  Ərşi-Aladan  o  tərəfə  Əvvəlinci  Ruhdur. O, hər tərəfdən  bu  məkanı  dövrəyə  aldığı  üçün  Ərşi-Alaya  məcazi mənada  Allah  Təalanın  Taxtı  da  deyilir. Hər  iki  çevrə  içindəkilər  yaradılmamışdan  əvvəl ilkin  yaradılışda  onların  içində  su  yaradılmışdı. Sonra  hər  şey  bu  sudan  yaranmış  və  su  azalaraq  Ərşi-Alanı  iç  tərəfdən  üzük  kimi  əhatələmişdir. Ona  görə  də  deyilir  ki, Allah  Təalanın  Taxtı , yəni  Ərşi-Ala  su  üzərindədir. Ulduzlar  və  cənnətlər  məkanından  baxılarsa  Əvvəlinci  Ruh, Əvvəlinci  Ağıl  bayır  tərəfdən  Ərşi-Alanı  əhatələmiş  olur, ondan  bu  yana  həm  yüksək, həm  də  aşağı  yaradılış  məkanında  O, yerini  Əvvəlinci  Qəlbə  vermişdir. Belə ki, Əvvəlinci  Ağıl  Rəbbil-aləmindir, yəni  aləmləri  Yaradandır, Əvvəlinci  Qəlb  isə  Rəhman  Rahimdir. Yaratdıqlarını  yalnız  Görməli  və  Eşitməli  deyil, onların  hal-hərəkətlərinə  görə  bəzən  Qəzəblənməli, bəzən  Cəzalandırmalı, bəzən  Günahlardan  Keçməli, bəzən  Bağışlamalıdır. Bunlar  isə artıq  əqli  deyil, qəlbi  keyfiyyətlərdir. Ona  görə  də  Allah  Təala  insanı  özü  kimi  yaratmışdır, deməklə  əsla  bədən  quruluşu  nəzərdə  tutulmamalıdır. Onun  bənzəri  yoxdur. Sadəcə  olaraq, insan  da  ağıl  və  qəlbin  vəhdətidir. Amma  Allah  Təaladan  fərqli  olaraq  məhdud  ağlın  və  məhdud  qəlbin  vəhdəti. Bədəndə  bu  iki  şeydən  başqa  qalan  nə  varsa  hamısı  bu  dünyada  qalandır, Heç  bir  şeydir  yəni. Yer  cazibəsinə  tabe  olduğu  üçün  maddidir, öləndir, çürüyüb  təbiətə  qarışandır. Əvvəlcə  o  biri  altı  dünyalara, Qiyamətdən  sonrakı  ikinci  yaradılışda  isə  cənnətlər  məkanına  keçəcək olan  bizim  ruhumuzdur .Ruh  deyilən  şey  ağıl  və  qəlb  birliyidir, Əvvəlinci  Ağıldan  və  Əvvəlinci  Qəlbdən  insana  İlahi  paydır, ölməzdir, əbədidir, məhz  buna  görə  kainatdakı  bütün yaradılmışların  ən  şərəflisi, ən  üstünüdür. Allah  Təala  ağlımızda  və  qəlbimizdə  olanlara  görə  bizə  dəyər  verəcək. Ağlı  və  qəlbi  boş  insan  Ona  gərək  deyildir. Yəni  Allah  Təalanı tanımayan  ağıl , Onu  və  yaratdıqlarını  sevməyən  qəlb  cənnətə  girməyəcək. Ya  cəhənnəm mələklərinin  şiddətlə  boğazından  çəkib  çıxaracaqları   ruhu  üzüüstə  cəhənnəmələrə sürüklənəcək, ya  da  cəhənnəmlərlə  cənnətlər  arasındakı  Eraf  adlı  neytral  əraziyə  aparılacaq. İnsan  ölərkən  çiyinlərimizdəki  katib  mələklərin  ömrümüz  boyunca  yazıya  aldıqları  əməl  dəftəri  bağlanır. Nə  sonrakı  altı  dünyada, nə  də  Qiyamətdən  sonrakı  axirət  dünyasında  onun  nə  ağlı, nə  də  qəlbi  zənginləşməz. Bu  dünyada  ağlımızı  və  qəlbimizi  necə  doldursaq  o  baza  əbədiyyən  axirətin  hansı  məkanında  yaşayacağımızı  təyin  edər. Ona  görə  də  insan  beşikdən  qəbrə  qədər  oxuyub  elmini  artırmalı, həm  də  Allah  Təalanı  və  insanları  sevərək  mümkün  olduğu  qədər  mərhəmətli, insaflı  olmalıdır, yoxsa  cahil  yaşadığı  üçün  peşmançılığı   ikinci  dünyaya  keçdiyi  andanca  çəkəcəkdir,  “kaş  ki  yenidən  əvvəlki  dünyaya  dönəydim”  deyə. Sevməyi  bacarmayan  qəlb  sahibi  cənnətə  düşməz Amma  elm sevgidən  irəlidir; alimin  mürəkkəbi  şəhidin  qanından  üstündür. Çünki  ağıl  qəlbdən  irəlidir. Fatihə  surəsində  ağılın  qəlbdən  üstünlüyünü  görə  bilərik. Surələr  Əvvəlinci  Qəlbə  görə  “Rəhman  Rahimin  adı  ilə “  açılır. Həmd  edərkən  isə  əvvəlcə  Əvvəlinci  Ağıla, sonra  Əvvəlincı  Qəlbə  edilir. Çünki  Ağıl  Yaradıcıdır  deyə  Qəlbdən  öndədir. ”Əlhəmdü  lillahi  Rəbbil  aləmin. Ər-Rəhman  ir-Rahim”. Yəni  həmd  aləmlərin  Rəbbinə , Rəhman  Rahim  olan  Allahadır.

Cənnətlər  məkanı  üçün  ulduzlar  məkanı  aşağı  qatdır  dedim. Həzrət  Adəm  cənnətdə  ikən  şeytana  uyur, Həvva  ilə  birlikdə  qadağan  olunmuş  ağacın  meyvəsini  yeyən  kimi  “örtülü  yerləri”  bir-birlərinə  görünür, yəni  əbədi  yaşamaq  üçün  yoğrulmuş  bədənləri  ketfiyyətlərini  itirir. Allah  Təala  da  bu  işə  bərk  qəzəblənib  onları  həmin  bu  aşağı  qat  deyilən  ulduzlar  məkanına  qovur. Amma  diqqət  edin:  ulduzlar  məkanının  harasına  qovur? ”Aşağıların  ən  aşağısına”. Bu, Quran  kəliməsidir.

Aşağıların   ən  aşağısı...

Yunanların  Yeraltı  dünyanın  altında  çox  dərin, dibi  görünməyən  quyu  kimi  təsəvvür  etdikləri  qaranlıq  bir  məkan... Qısacası  Tartar... Hara  imiş  ora?!

(ardı var)

Mirzə Hacıyev

***

Təpəgöz və tartarlar-I
//modern.az/articles/69329/1/ 

Təpəgöz və tartarlar-II
//modern.az/articles/69368/1/

Təpəgöz və tartarlar-III
//modern.az/articles/69384/1/

Təpəgöz və tartarlar-IV
//modern.az/articles/69517/1/

Təpəgöz və tartarlar-V
//modern.az/articles/69583/1/

Whatsapp
Bizə yazın!
Keçid et
Xankəndidə Zirvə görüşü - CANLI