Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetində (ADPU) əla qiymət almaq istəyən tələbə eyni fəndən iki dəfə imtahan verməli olur. Belə ki, kompüter imtahanında yüksək bal toplayan tələbə “4 və 5” qiymətləri almaq üçün ikinci dəfə həmin imtahanı yazılı surətdə verir. Təbii ki, bu da imtahanqabağı stress yaşayan tələbələrin imtahan yükünü daha da artırır. Tələbələr də etiraz edərək bildirirlər ki, “əla” qiymət üçün iki imtahan verməyə ehtiyac yoxdur.
Modern.az-a açıqlamasında Təhsil Nazirliyinin ali və orta ixtisas təhsili şöbəsinin rəisi İlham Mustafayev bildirib ki, ADPU-da belə bir qaydanın tətbiqi nazirliyin razılığı ilə baş verib:Millət vəkili Asəf Hacıyev də eyni fəndən iki imtahan verilməsində heç bir problem olmadığını və bunu adi qarşıladığını deyib : “Hər ali təhsil ocağının öz adət-ənənələri var. Elmi Şura belə məqsədəuyğun sayıb və bu addımı da atıb. Düzdür, indi həmin qaydanı detalları ilə bilmirəm, amma tələbələr çox məsələyə etiraz edə bilərlər. Bu, o demək deyil ki, bunlar hamısı doğrudan da belədir. Bəli, tələbə eyni fəndən iki dəfə imtahan verə bilər. Eyni fənn deyəndə, o demək deyil ki, iki imtahanın ikisinin də tələbə eyni suallara cavab verəcək. Eyni fəndən müxtəlif mövzular olur. Bu da çox normal bir haldır. Tutaq ki, bir fənn 20 fəsildir.. Tələbə birinci 10 fəsildən kompüterdə imtahan verir, ikinci 10 fəsildə də imtahanı yazılı olaraq verir. Bizim tələbələr indi tənbəllik edirlər, burada aydın olmayan heç nə yoxdur“.
Təhsil eksperti Etibar Əliyev ali təhsil ocağının belə bir qaydanın tətbiq etməsinin əleyhinə olduğunu deyib: “Bu məsələ ilə bağlı çoxsaylı müraciətlər olub. Əlaçı tələbələr aldıqları təqaüddən bu imtahan sisteminə görə məhrum olublar. Məsələ bundadır ki, bütün ali məktəblər üzrə vahid imtahan sistemi yoxdur. Bunun özü çox xoşagəlməz bir haldır. Bu imtahanların çoxu isə 2005-ci ildən üzv olduğumuz Boloniya prosesinin şərtləri ilə daban-daban ziddir”.
E. Əliyev qeyd edib ki, burada əsas üstünlük professor-müəllim heyəti ilə tələbələrin üzbəüz qiymətləndirilməsinə verilir: “Azərbaycan mühitində neqativ hallarla, uzun illər rastlaşdığımız üçün mərkəzləşdirilmiş imtahan keçirilir və dərs deyən müəllim bu prosesdə iştirak edir. Bu isə çox neqativ bir haldır. Pedaqoji institutda yazılı imtahanın keçirilməsi ilə bağlı toplanan faktlar onu göstərir ki, orada məqsəd tələbələrin qiymətlərinin kəsilməsinə xidmət göstərir, yəni imtahan bir formada olmalıdır. Bir formada olan imtahan nəticəsində tələbənin bilikləri qiymətləndirilməlidir. Ali məktəb rəhbərliyi anlamalıdır ki, imtahan prosesinə qədərki proseduralar normal keçirilirsə, yəni tələbələrin dərsə davamiyyəti, tələbələrin konspektləri, tələbələrin seminarlarda iştirakı, tələbələrin kolloqviumdakı nəticələri və yekun bal yetərlidirsə, onun yüksək bal almağına, burada əlavə ikinci səddin qurulması başqa məqsədlərə xidmət göstərir”.
Nihadə Eyyubova