Qarşıdan qəbul imtahanı və imtahanların nəticələrinin açıqlaması mərhələsi gəlir. Çox həssas dövrə keçid edirik.
Modern.az xəbər verir ki, bunu təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirib. Onun sözlərinə görə, bu dövrdə şagirdlərin intihar etməsinin qarşısını almaq üçün bir sıra addımlar atmaq lazımdır:
"Şagirdlərin intihar etməsi bir çox faktorlara bağlı ola bilər. Bu problemin həlli çətin və zaman tələb edən məsələdir. Lakin bir sıra addımların atılması intihar riskini azaltmağa kömək edə bilər. İlk olaraq, məktəb şagirdlərinin hər ay psixoloji testdən keçirilməsi və nəticəsi narahatlıq doğuran şagirdlərin individual təlimə cəlb edilməsini təşkil etmək lazımdır. Məktəblərdə psixoloji dəstək xidmətlərinin fəaliyyətinin genişləndirilməsi, məktəblərdə psixoloji dəstək xidmətlərinin mövcudluğu şagirdlərin müxtəlif problemlərinin həllində kömək ola bilər. Şagirdlərə psixoloji təlimatlar verilə bilər. Yəni şagirdlərə psixoloji problemlərin öhdəsindən gəlmək üçün dərslər təklif edilə bilər".
Ekspert hesab edir ki, şagirdlərin və ailələrinin intihara cəlb edən riskləri öyrənmələri vacibdir. İntihara cəlb edən riskləri öyrənmək şagirdlərin və ailələrinin də dəyərli məlumatlar əldə etməsinə fayda verəcək:
"Ailələrə dəstək proqramları yaradıla bilər. Ailələrə, öz aralarında danışıqların qurulması, dəstək proqramlarından istifadə etmələri və psixoloji dəstək almaqları təklif edilə bilər. Təhsil sisteminin dəyişdirilməsi məktəblərdəki təhsil metodları, müəllimlər və idarəçilər şagirdlərin intihar riskini azaltmağa kömək edə bilər. Ümumiyyətlə, şagirdlərin intihar etməsinin qarşısını almaq üçün çoxfərqli tədbirlər və müdaxilələr lazımdır. Bəzi dəyişikliklər, təhsil sisteminin yenilənməsi və psixoloji dəstək xidmətlərinin mövcudluğu ilə bu problemin üstəsində gəlmək mümkündür”.
Kamran Əsədov düşünür ki, hər bir şagirdin psixoloji pasportu hazırlanmalıdır. Bəs bu nədir, və nəyə lazımdır?
"Şagirdin psixoloji pasportu, onun sosial və psixoloji profilinin yaradılmasına kömək edən bir sənəddir. Bu sənəd şagirdin davranışının və mövqeyinin təhlil edilməsinə imkan verir və onun problemləri və potensialı haqqında məlumat toplamağa yarayır.
Psixoloji pasportun hazırlanması üçün ilk olaraq şagirdlərin davranışının, valideynləri və sinif yoldaşları ilə münasibətlərini, məhsuldarlığını və sosial münasibətlərini qiymətləndirmək üçün müəllimlər, psixoloqlar və valideynlər tərəfindən müşahidələr aparılmalıdır. Bu müşahidələr zamanı şagirdin güclü və zəif tərəfləri dəqiq şəkildə müəyyənləşdirilməlidir.
Sonra şagirdin mövqeyi və psixoloji profilinin yaradılması üçün bu məlumatlar əsasında bir psixoloji təhlil hazırlanmalıdır. Bu təhlil, şagirdin mövqeyi və təhsil vəzifələrinə necə cavab verdiyini dəqiqləşdirəcək, potensialını və problemlərini müəyyən edəcəkdir".
Ekspert vurğulayıb ki, psixoloji pasportun hazırlanması zamanı valideynlərin və digər mənbələrin müvafiq icazələri əldə edilməlidir. Əsas məqsəd şagirdin sosial və psixoloji profilinin yaradılmasıdır, bu sənəd şagirdin maraqları, istəkləri, inkişaf potensialı və problemləri haqqında ətraflı məlumat verməlidir.
"Psixoloji pasport, şagirdin təhsil və inkişafında köməkçi bir vasitə olaraq istifadə edilə bilər. Məsələn, bu sənəd şagirdin inkişafının monitorinqi və problemlərin həllinə kömək üçün istifadə edilə bilər. Əgər hər bir şagirdin psixoloji pasportu olarsa, artıq onun atacağı addımları, sərgiləyəcəyi davranışları öncədən proqnozlaşdırmaq olar", - deyə o bildirib.