اولین روز مذاکرات بین اسرائیل و لبنان در واشنگتن بدون نتیجه پایان یافت و حتی به نوعی عقبگرد مشاهده شد.
Modern.az گزارش میدهد که باراک راوید، خبرنگار «آکسیوس»، با استناد به دو منبع آگاه، این مطلب را در شبکه اجتماعی «X» نوشته است.
به گفته آنها، مذاکرات در طول روز پرتنش بود، اما مقامات اسرائیلی ادعا میکنند که فضا «خوشایند» بوده است. راوید خاطرنشان کرد که طرفین اختلافات جدی خود را در مورد مقیاس و زمان خروج احتمالی نیروهای اسرائیلی از خاک لبنان حفظ کردهاند.
او گفت: «از گفتگو با منابع آگاه از مذاکرات، این تصور در من ایجاد شد که اولین روز مذاکرات آنقدر بیثمر بود که میانجیگران آمریکایی تصمیم گرفتند امروز همه چیز را از نو شروع کنند، به امید اینکه مواضع طرفین را نرم کنند.»