Modern.az

Devlet memurlarına aylık bonuslar ödenecek

Devlet memurlarına aylık bonuslar ödenecek

Güncel

24 Mart 2026, 10:15

Ermenistan hükümeti, devlet memurları için ikramiye formatını değiştirerek tek seferlik ödemelerden aylık ikramiyelere geçiş yaptı.

Modern.az "Joğovurd" gazetesine atıfta bulunarak haber veriyor ki, milletvekilleri mart ayında yaklaşık 670.000 dram, büro çalışanları ise 40.000–400.000 dram ikramiye almışlardır. Yürütme organındaki ikramiyeler ise 3 milyon dramdan başlamaktadır.

Yeni format, 7 Haziran parlamento seçimlerine kadar yürürlükte olup, gelirlerinin bir parçası olarak düzenli ödemeleri öngörmektedir.

Sizə yeni x var
Keçid et
Rusiyada TƏŞVİŞ BAŞLADI - Ukrayna hər yeri bombalayır!