Modern.az

Guardiola "Manchester City"den ayrılacak

Guardiola "Manchester City"den ayrılacak

Spor

19 Mayıs 2026, 05:39

İngiliz kulübü Manchester City'nin teknik direktörü Josep Guardiola, bu sezon sonunda görevinden ayrılacak.

Modern.az haber verir ki, bu konuda "Daily Mail" yayını bilgi paylaştı.

İspanyol uzmanın mevcut sezon sona erdikten sonra teknik direktörlük görevini bırakacağı belirtildi.

Josep Guardiola'nın 2016'dan beri "vatandaşlar"ı çalıştırdığı belirtilmelidir. Onun liderliğinde takım, İngiltere Premier Ligi, UEFA Şampiyonlar Ligi ve diğer turnuvalarda bir dizi şampiyonluk kazandı.

"Manchester City" Premier Lig'deki son iki maçını "Bournemouth" ve "Aston Villa"ya karşı oynayacak. Takım 77 puanla turnuva tablosunun ikinci sırasında yer alıyor.

Sizə yeni x var
Keçid et
Rusiyayla müharibəyə başlayırıq! - Bu ölkədə əhaliyə XƏBƏRDARLIQ