مذاکرات در سطح فنی بین ایران و آمریکا پس از یک وقفه موقت، سهشنبه آینده از سر گرفته خواهد شد.
Modern.az گزارش میدهد که این موضوع در بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان اعلام شده است.
طاهر اَندرابی، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، در نشست خبری هفتگی خود اظهار داشت که پاکستان و قطر به منظور اطمینان از اجرای مؤثر توافق صلح، در هفتههای آینده به دیدارهای خود با هیئتهای فنی از آمریکا و ایران ادامه خواهند داد.
به گفته اَندرابی، یادداشت تفاهم صلح امضا شده در سوئیس و مرحله اول مذاکرات آمریکا و ایران، این باور را تقویت کرده است که گفتگو و دیپلماسی مؤثرترین ابزار برای حل اختلافات و درگیریها هستند.
این مقام وزارتخانه اظهار داشت که پاکستان از ارزیابیهای مثبت و اظهارات تشویقآمیز کشورهای مختلف و شرکای بینالمللی به دلیل نقش سازندهای که در ترویج صلح منطقهای، حمایت از گفتگو و کاهش تنش ایفا کرده است، استقبال میکند.
اَندرابی همچنین از همه کشورها و شرکایی که از تلاشهای میانجیگری پاکستان حمایت کردهاند، تشکر کرد.