Modern.az

دو سرباز ارتش ما روی مین رفتند

دو سرباز ارتش ما روی مین رفتند

کشور

11 مه 2026, 22:43

در 11 می، محمد علی‌بابا اوغلو حسین‌اف و کامل جمیل اوغلو قافلان‌اف، پرسنل نظامی ارتش آذربایجان، هنگام انجام وظایف خدمتی خود در منطقه کلبجر روی مین رفتند. پرسنل نظامی مجروح به یک مرکز درمانی نزدیک منتقل شدند.

Modern.az گزارش می‌دهد که این اطلاعات توسط وزارت دفاع ارائه شده است. گفته شده است که وضعیت پرسنل نظامی ما که بلافاصله کمک‌های اولیه پزشکی دریافت کرده‌اند، پایدار است و درمان آنها در حال حاضر در یک مرکز پزشکی نظامی ادامه دارد.

تحقیقات در مورد این حادثه در حال انجام است.

Sizə yeni x var
Keçid et
Rusiyanı DAĞIDIN! - Zelenski orduya təcili göstəriş verdi - Gündəm Masada