Modern.az

آمریکا تسلیحات هسته‌ای جدیدی در اروپا مستقر خواهد کرد

آمریکا تسلیحات هسته‌ای جدیدی در اروپا مستقر خواهد کرد

جهان

2 ژوئن 2026, 09:18

مقامات آمریکایی در حال بررسی امکان استقرار تسلیحات هسته‌ای اضافی در کشورهای عضو ناتو در اروپا هستند.
Modern.az گزارش می‌دهد که روزنامه «فایننشال تایمز» (FT) این خبر را منتشر کرده است.


بر اساس این گزارش، واشنگتن سیگنال داده است که آماده ایجاد زیرساخت‌های نظامی جدید فراتر از شش کشور موجود است که در حال حاضر میزبان بمب‌افکن‌های حامل هسته‌ای هستند.


تحفه صمد

Instagram
Gündəmdən xəbəriniz olsun!
Keçid et
TƏCİLİ! İrana DƏHŞƏTLİ HÜCUM hazırlığı başladı - ABŞ desant göndərdi