Gürcistan Başbakanı İrakli Kobakhidze, İngiltere Başbakanı Keir Starmer'ın istifasıyla ilgili sert bir açıklama yaptı.
Modern.az haber verir ki, Kobakhidze gazetecilere bu konuda konuşarak Starmer'ın görevden ayrılmasını eleştirdi.
Ona göre, Gürcistan'ın en yüksek reytingli televizyon ve radyo kanallarına karşı yaptırım uygulayan "dünyanın en düşük reytingli başbakanı" bir gün sonra gözyaşları içinde görevini bıraktı.
Kobakhidze, "Bu, Sayın Starmer'a geri dönen karmadır" dedi.
Gürcistan Başbakanı, Starmer'ın istifasının onun politikasının bir sonucu olarak değerlendirilebileceğini belirtti.