Modern.az

نمایندگان ایران مذاکرات با آمریکا را ترک کردند

نمایندگان ایران مذاکرات با آمریکا را ترک کردند

Dünya

امروز, 12:39

هیئت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، امروز پس از حدود ۱۸ ساعت مذاکرات فشرده و فشرده از سوئیس به تهران بازگشت.

Modern.az گزارش می‌دهد که خبرگزاری رسمی ایران، ایرنا، این خبر را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، هیئت ایرانی در چارچوب مذاکرات، هم دیدارهای دوجانبه و هم چهارجانبه با هیئت آمریکایی و همچنین مقامات پاکستان و قطر به عنوان میانجی برگزار کرد. در این دیدارها، موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران در مورد روند اجرای تفاهم‌نامه و شرایط آغاز مذاکرات برای توافق نهایی به طرف مقابل ابلاغ شد.

پس از پایان رایزنی‌ها، قطر و پاکستان بیانیه مشترکی صادر کردند و اعلام کردند که طرفین در مورد نقشه راه ۶۰ روزه، تشکیل کمیته عالی و آغاز به کار کارگروه‌های فنی به توافق رسیده‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است که مذاکرات فنی تا پایان هفته در بورگن‌اشتوک ادامه خواهد داشت.

Sizə yeni x var
Keçid et
Putini ürəyindən "VURDULAR" - Rusiya q*an ağlayır - Gündəm Masada - Media Turk TV