رئیس هیئت نمایندگی مجلس ملی در مجمع پارلمانی سازمان همکاری اقتصادی دریای سیاه (PABSEC)، رئیس کمیسیون محاسبات مجلس، الدار قلیاف، اعضای هیئت نمایندگی – رئیس کمیته کار و سیاست اجتماعی مجلس ملی، موسی قلیاف، رئیس کمیسیون انضباطی، الدار ابراهیماف، نمایندگان کامران بایراماف و سابینا سلماناوا در تاریخ 28 ژوئن به تفلیس، پایتخت گرجستان سفر خواهند کرد.
این اطلاعات توسط بخش مطبوعات و روابط عمومی مجلس ملی به Modern.az ارائه شده است.
در طول این سفر، نمایندگان مجلس در نشست دفتر PABSEC و شصت و هفتمین مجمع عمومی شرکت خواهند کرد.
در این رویداد، بحثهایی با موضوع «هوش مصنوعی برای همکاری منطقهای: نوآوری، ارتباط و توسعه پایدار در منطقه دریای سیاه» برگزار خواهد شد و مسائل سازمانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در چارچوب مجمع، جلسات کمیتههای این سازمان نیز برگزار خواهد شد.
اعضای هیئت نمایندگی مجلس ملی در PABSEC نظرات خود را در مورد مسائل مطرح شده بیان خواهند کرد.
این سفر در تاریخ 2 ژوئیه به پایان خواهد رسید.