23 may 2018, Çərşənbə axşamı
Ana Səhifə - PARLAMENT - “Yol polisi deputatı qanunsuz saxlayıb incidir, amma məmurlara “çest” verib yola salır”  
“Yol polisi deputatı qanunsuz saxlayıb incidir, amma məmurlara “çest” verib yola salır”  
12.07.2017, 13:27

“Mənim deputatların inzibati məsuliyyətə cəlb olunmaması ilə bağlı açıqlamam müəyyən qurumlar tərəfindən  və sosial şəbəkələrdə düzgün qarşılanmadı. Bir qrup insan elə başa düşdü ki, guya, deputatlar özlərinə imtiyazlar tələb edirlər. Əksinə, mən nəinki imtiyazlar tələb etmək, mövcud imtiyazların ləğvinin tərəfdarıyam. Milli Məclisdə bu cür imtiyazların ləğv olunmasını, lazım gələrsə, deputat toxunulmazlığının aradan qaldırılması təklifini də irəli sürmüşəm. Buna görə də bəzən deputat yoldaşlarım məni qınayırlar”.

 

Bu sözləri Modern.az-a açıqlamasında Milli Məclisin Hüquq siyasəti və dövlət quruculuğu komitəsinin üzvü Tahir Kərimli deyib.

 

T.Kərimli bildirib ki, əgər mövcud Konstitusiyada deputat toxunulmazlığı haqqında müddəalar varsa, bunu icra etmək lazımdır.

“Əgər qanun pisdisə, onu dəyişmək lazımdır. Amma mövcuddursa, ona riayət etmək lazımdır. Hətta bəziləri deyir ki, deputat inzibati məsuliyyətə cəlb edilə bilər. Birbaşa Konstitusiyada, “Deputatın statusu haqqında” qanunda göstərilib ki, deputat məhkəmə qaydasında inzibati məsuliyyətə cəlb oluna bilməz. Deputatın şəxsiyyəti toxunulmazdır. Deputatın toxunulmazlığı onun evinin, mənzilinin, əşyalarının, şəxsi və xidməti nəqliyyat vasitələrinin, istifadə etdiyi rabitə vasitələrinin, ona məxsus sənədlərin, yazışmaların toxunulmazlığını da əhatə edir. Bu qanundur. Deputatın inzibati məsuliyyətə cəlb olunması qanunaziddir. Tutaq ki, yol polisi deputatı cərimə etdi. Deputat da həmin cəriməni ödəmədi və sən onu məhkəməyə verdin. Məhkəmə axı deputatdan inzibati məsuliyyəti tələb edə bilməz. Konstitusiya bunu qadağan edir. Mən yol polislərinə pis münasibət bəsləmirəm. Bu yaxınlarda Yaponiya səfiri ilə bir açılış üçün Ağsu rayonunda olduq. Mən orada Ağsu polislərinin peşəkarlıq səviyyəsini gördüm.
Vaxtilə Cəbrayıl rayonundakı Şaqax yüksəkliyində ermənilərin atdığı güllənin milis nəfərinin qulağına dəyməsi mənim ürəyimi bu gün də göynədir. Yəni mən düşmən deyiləm. Mən vəzifəsini insafla və vicdanla yerinə yetirən polislərimizi sevirəm” .

T.Kərimli deyib ki, mətbuatda kimlərsə bəyanat veriblər ki, deputatı cərimə edənə mükafat veriləcək.

“Mən bu insanlara məəttəl qalıram. Yüz min məmura bir söz deyə bilmirlər, 100 deputatdan nə istəyirlər? Bunlar bizdən nə istəyirlər? Əgər bir deputat özünə hörmət edə bilmirsə, qanunda göstərilən hallarla özünü müdafiə edə bilmirsə, xalqı necə müdafiə edə bilər? Mən 20-25 il əvvəl də deputat olmuşam.  Biz parlamentdə dövlətimizin taleyini həll etmişik. Müstəqil dövlətə çevirmişik. İndi deputat niyə bu qədər nüfuzsuz hala gətirilməlidir? Mən həmişə demişəm ki, istefa verib gedərəm, amma bir gün hörmətsiz deputat olmaram. Ona görə də deputatın statusu təmin olumalıdır, nüfuzuna xələl gətirilməməlidir. Yol polisi deputatı qanunsuz olaraq saxlayıb incidir. Amma Ali hakimiyyətin nümayəndələri olmayan məmurların qayğılarına qalırlar. Dəfələrlə görmüşəm ki, “çest” verib yola salırlar, bir kəlmə söz demirlər. Mən deputata göstərilən hörmətsizliklərin qəti əleyhinəyəm.  Polis xaqımızın bir hissəsidir. Amma başa düşmək lazımdır ki, millət vəkilinə hörmətsizlik millətin özünə hörmətsizlikdir. Dövlətimizi nüfuzdan salmaqdır. Deputat əlbəttə ki qaydanı pozmamalıdır, nümunəvi olmalıdır. Amma qaydanı pozubsa, müvaffiq orqanlar Milli Məclisin rəhbərliyinə müraciət etməlidir. Milli Məclis isə deputatın məsələsinə İntizam Komissiyasında baxmalıdır və ciddi qərar verməlidir. Mən  dəfələrlə sürücümə də, oğluma da demişəm ki, qaydaları pozmayın. Yol polislərinə, ümumiyyətlə polislərimizə hörmət edin. Çünki həmin polislər bizim dövlətimizin gerbini daşıyır. Hesab edirəm ki, millətimizin və dövlətimizin nüfuzu üçün millət vəkillərinə ehtiram lazımdır”.

 

Mirmahmud KAZIMOĞLU 


xeber, parlament, ölkə, qarabağ, müsahibə, müəlliflər, təhsil, iqtisadiyyat, reportaj, gündəm, mədəniyyət, dünya, media, ədəbiyyat, fotosöhbət, Azərbaycan, xəbərlər, Russia, Turkey, Azerbaijan, Bakı, Baku

Şərh yaz

Bu kateqoriyadan olan xəbərlər
SON XƏBƏR
Şəhid atasından ETİRAZ - Şəklinin sosial şəbəkədə yayılmasını istəmir
23.05.2018, 16:52

Şəhid atasından ETİRAZ - Şəklinin sosial şəbəkədə yayılmasını istəmir

Şəhid əsgərin ailəsinin qazpulu borcu silinə bilərmi?..
23.05.2018, 16:39

Şəhid əsgərin ailəsinin qazpulu borcu silinə bilərmi?..

10-cu siniflər üzrə sınaq imtahanının nəticələri açıqlandı
23.05.2018, 16:34

10-cu siniflər üzrə sınaq imtahanının nəticələri açıqlandı

Keçmiş baş nazirin mənzilindən 30 milyon dollar tapıldı
23.05.2018, 16:19

Keçmiş baş nazirin mənzilindən 30 milyon dollar tapıldı

Tələbə qəbulunda daha bir YENİLİK   
23.05.2018, 16:18

Tələbə qəbulunda daha bir YENİLİK  

135 nömrəli avtobusda insident - Asayişi pozan şəxs tərksilah edildi
23.05.2018, 16:18

135 nömrəli avtobusda insident - Asayişi pozan şəxs tərksilah edildi

Ali məktəblərdə dərslər başa çatır - Hansı universitet imtahana hazır deyil?..
23.05.2018, 16:12

Ali məktəblərdə dərslər başa çatır - Hansı universitet imtahana hazır deyil?..

“Türk lirəsinin ucuzlaşması Azərbaycana da təsir edəcək”
23.05.2018, 16:04

“Türk lirəsinin ucuzlaşması Azərbaycana da təsir edəcək”

“Veysəloğlu” Belarusiyadan idxal etdiyi kərə yağlarının keyfiyyətinə zəmanət verir
23.05.2018, 16:04

“Veysəloğlu” Belarusiyadan idxal etdiyi kərə yağlarının keyfiyyətinə zəmanət verir

Şəhid zabitin atası: “Nəvələrim elə bil atalarının şəhid olduqlarını bilirlər” - FOTO
23.05.2018, 16:02

Şəhid zabitin atası: “Nəvələrim elə bil atalarının şəhid olduqlarını bilirlər” - FOTO

İnsan psixologiyasını məhv edən informasiyadan necə uzaqlaşmalı?
23.05.2018, 15:50

İnsan psixologiyasını məhv edən informasiyadan necə uzaqlaşmalı?

Əli Həsənovdan Rüstəm İbrahimbəyovla bağlı ÇAĞIRIŞ
23.05.2018, 15:39

Əli Həsənovdan Rüstəm İbrahimbəyovla bağlı ÇAĞIRIŞ

Milli Məclis 20 məsələni gündəliyə saldı
23.05.2018, 15:30

Milli Məclis 20 məsələni gündəliyə saldı

I sinfə qəbul üçün müraciət edənlərin sayı açıqlandı
23.05.2018, 15:28

I sinfə qəbul üçün müraciət edənlərin sayı açıqlandı

Türkiyədə 70 hərbçi axtarışa verildi
23.05.2018, 15:26

Türkiyədə 70 hərbçi axtarışa verildi

“BakuBus”dan piyadanın vurulması ilə bağlı AÇIQLAMA
23.05.2018, 15:10

“BakuBus”dan piyadanın vurulması ilə bağlı AÇIQLAMA

Bizi dözülməz istilər gözləyir - Nazirlik rəsmisi: “Yüksək temperatur proqnozlaşdırırıq”
23.05.2018, 14:49

Bizi dözülməz istilər gözləyir - Nazirlik rəsmisi: “Yüksək temperatur proqnozlaşdırırıq”

Dörd ayda Azərbaycana gələn və gedənlərin sayı AÇIQLANDI
23.05.2018, 14:47

Dörd ayda Azərbaycana gələn və gedənlərin sayı AÇIQLANDI

Mədət Quliyevin sinif yoldaşı: “Onun polis olması hamını təəccübləndirdi” - MÜSAHİBƏ
23.05.2018, 14:45

Mədət Quliyevin sinif yoldaşı: “Onun polis olması hamını təəccübləndirdi” - MÜSAHİBƏ

Paşinyanın yeni təyinatları Moskvanın narazılığına səbəb olub
23.05.2018, 14:38

Paşinyanın yeni təyinatları Moskvanın narazılığına səbəb olub

Özünü təlimçi kimi sınamaq istəyən təqaüdçülərin nəzərinə!
23.05.2018, 14:20

Özünü təlimçi kimi sınamaq istəyən təqaüdçülərin nəzərinə!

Sumqayıtda avtomobil qaçıran şəxsin başqa cinayəti üzə çıxdı
23.05.2018, 14:19

Sumqayıtda avtomobil qaçıran şəxsin başqa cinayəti üzə çıxdı

Binəqədi-Xırdalan yolunda hərəkət məhdudlaşdırılır
23.05.2018, 14:16

Binəqədi-Xırdalan yolunda hərəkət məhdudlaşdırılır

İftar süfrəsinə “Coca-Cola” qoymaq haramdır?..   
23.05.2018, 13:56

İftar süfrəsinə “Coca-Cola” qoymaq haramdır?..  

ADU-nun kitabxanası yapon dilində kitablarla təchiz olunub
23.05.2018, 13:55

ADU-nun kitabxanası yapon dilində kitablarla təchiz olunub

UNEC iddialara cavab verdi - FOTOLAR
23.05.2018, 13:50

UNEC iddialara cavab verdi - FOTOLAR

Universitetlərin nəzdində  kollec açılacaq - Təhsildə YENİLİK   
23.05.2018, 13:48

Universitetlərin nəzdində  kollec açılacaq - Təhsildə YENİLİK  

Sabah hava necə olacaq? - PROQNOZ   
23.05.2018, 13:39

Sabah hava necə olacaq? - PROQNOZ  

Hava şəraiti ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ edildi
23.05.2018, 13:37

Hava şəraiti ilə bağlı XƏBƏRDARLIQ edildi

ŞAH və... MAT
23.05.2018, 13:35

ŞAH və... MAT

Paşinyan vətəndaşlara müraciət etdi: “Aksiyalara son verin”
23.05.2018, 13:34

Paşinyan vətəndaşlara müraciət etdi: “Aksiyalara son verin”

“Cavid Qurbanov həqiqəti deyir - Nazirləri tərifləməklə məşğul olmamalıyıq” - MÜSAHİBƏ
23.05.2018, 13:31

“Cavid Qurbanov həqiqəti deyir - Nazirləri tərifləməklə məşğul olmamalıyıq” - MÜSAHİBƏ

Zakir Həsənov NATO generalları ilə müzakirə apardı
23.05.2018, 13:22

Zakir Həsənov NATO generalları ilə müzakirə apardı

Oğuzda  qadın itkin düşüb - FOTO   
23.05.2018, 13:06

Oğuzda  qadın itkin düşüb - FOTO  

Nəsimi rayonunda banka basqın edən şəxs tutulub
23.05.2018, 12:41

Nəsimi rayonunda banka basqın edən şəxs tutulub

ARXİV
SORĞU
Türkiyədə səsvermə hüqüqunuz olsaydı, hansı namizədə səs verərdiniz?
Muharrem İnce (19.3%)
Meral Akşener (12.9%)
Rəcəb Tayyip Ərdoğan (60.4%)
Selahattin Demirtaş (1.61%)
Temel Karamollaoğlu (0.80%)
Doğu Perinçek (4.83%)