Modern.az

برنده جایزه نوبل ایرانی در بیمارستان بستری شد

برنده جایزه نوبل ایرانی در بیمارستان بستری شد

مورد توجه

2 مه 2026, 17:56

نرگس محمدی، برنده جایزه صلح نوبل ایرانی، در بیمارستان بستری شد.

Modern.az گزارش می‌دهد که این خبر را بنیاد نرگس محمدی اعلام کرده است.

او به دلیل وخامت شدید وضعیت سلامتی‌اش در حین گذراندن دوران محکومیت خود در زنجان، در بیمارستان بستری شده است.

لازم به ذکر است که محمدی، مدافع حقوق بشر، به اتهام «تبلیغ علیه نظام» به ۱۲ سال زندان محکوم شده است.

Youtube
Kanalımıza abunə olmağı unutmayın!
Keçid et
TƏCİLİ! Rusiyaya DƏHŞƏTLİ HÜCUM - Şəhərlər raketlərlə bombalanır