مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، فردا به پاکستان سفر خواهد کرد.
Modern.az گزارش میدهد که خبرگزاری «تسنیم» این خبر را به نقل از حبیب عباسی، رئیس اداره روابط عمومی ریاست جمهوری، منتشر کرده است.
او گفت: «این سفر فردا انجام خواهد شد و به احتمال زیاد یک روزه خواهد بود. یکی از دلایل این سفر، تشکر از پاکستان به خاطر تلاشهای میانجیگرانه در مذاکرات بین ایران و آمریکا است.»