"قرهباغ" با فابیان بونتیچ کروات و امین رمضانوف، دروازهبان محلی، قطع همکاری کرد.
Modern.az گزارش میدهد که این خبر در حساب رسمی باشگاه در شبکههای اجتماعی منتشر شده است.
اعلام شده است که قرارداد فابیان بونتیچ با توافق دوجانبه طرفین فسخ شده است. مدت قرارداد امین رمضانوف با باشگاه به پایان رسیده و قرارداد جدیدی با او امضا نشده است.
لازم به ذکر است که فابیان بونتیچ، دروازهبان کرواتتبار که در تابستان 2024 از باشگاه "ویزلای" پرتغال به این تیم منتقل شده بود، نتوانست جایگاه خود را در تیم "اسبهای کهر" تثبیت کند. امین رمضانوف نیز از سال 2022 برای موفقیتهای "قرهباغ" تلاش میکرد.