Modern.az

İranlı Nobel ödüllü hastaneye kaldırıldı

İranlı Nobel ödüllü hastaneye kaldırıldı

Güncel

2 Mayıs 2026, 17:56

İranlı Nobel Barış Ödülü sahibi Nergiz Muhammedi hastaneye kaldırıldı.

Modern.az haber verir ki, bu konuda Narges Mohammadi Vakfı bilgi veriyor.

Zencan'da hapis cezasını çekerken sağlığının aniden kötüleşmesi nedeniyle hastaneye kaldırıldı.

İnsan hakları savunucusu olan Muhammedi'nin "propaganda yaymak" suçlamasıyla 12 yıl hapis cezası aldığını hatırlatalım.

Facebook
Dəqiq xəbəri bizdən alın!
Keçid et
TƏCİLİ! Rusiyaya DƏHŞƏTLİ HÜCUM - Şəhərlər raketlərlə bombalanır