ABD Başkanı Donald Trump, Beyaz Saray'daki Oval Ofis'te gazetecilerle yaptığı sohbet sırasında Ukrayna Devlet Başkanı Volodimir Zelenskiy hakkında olumlu görüşler dile getirdi.
Modern.az haber verir ki, Trump şunları söyledi:
“İşlerin üstesinden oldukça iyi geldiğini düşünüyorum.”
“Nasıl bakarsanız bakın, bunu oldukça iyi yapıyor. Ona cesur demek lazım. İyi teçhizatı, iyi insanları ve savaşçıları var” diye ekledi ABD Başkanı.
Trump ve Zelenskiy geçen hafta Fransa'da düzenlenen G7 Zirvesi kapsamında bir araya geldi. O zaman ABD Başkanı, görüşmelerin “çok iyi” geçtiğini ve tarafların Rusya-Ukrayna çatışmasına odaklanmayı amaçladıklarını belirtmişti.