Gelecek hafta Katar ve Pakistan'ın arabuluculuğuyla ABD ve İran temsilcileri arasında uzmanlar düzeyinde teknik müzakerelerin yeniden başlaması planlanıyor.
Modern.az haber verir ki, bu konuda Pakistan Dışişleri Bakanlığı'nın açıklamasına istinaden İran'ın "Fars" haber ajansı bilgi yayınladı.
Edinilen bilgiye göre, taraflar arasında görüşmelerin yeniden başlaması yönünde hazırlık çalışmaları yapılıyor. Görüşmelerin temel amacının nükleer program ve diğer teknik konularda fikir alışverişinin devam ettirilmesi olduğu belirtiliyor.
Resmi taraflar görüşmelerin yapılmasıyla ilgili ek detayları henüz açıklamadılar.