İran ile ABD arasındaki teknik düzeydeki görüşmeler, geçici bir aranın ardından gelecek Salı günü yeniden başlayacak.
Modern.az haber verir ki, bu konuda Pakistan Dışişleri Bakanlığı'nın açıklamasında belirtildi.
Pakistan Dışişleri Bakanlığı sözcüsü Tahir Andrabi, haftalık basın brifinginde yaptığı konuşmada, Pakistan ve Katar'ın barış anlaşmasının etkin bir şekilde uygulanmasını sağlamak amacıyla önümüzdeki haftalarda ABD ve İran'dan gelen teknik heyetlerle görüşmelerini sürdüreceklerini kaydetti.
Andrabi'ye göre, İsviçre'de imzalanan barış memorandumu ve ABD-İran görüşmelerinin ilk aşaması, fikir ayrılıkları ve çatışmaların çözümünde diyalog ve diplomasinin en etkili araç olduğuna olan inancı daha da güçlendirdi.
Bakanlık yetkilisi, Pakistan'ın bölgesel barışın teşviki, diyaloğun desteklenmesi ve gerilimin azaltılması yönünde oynadığı yapıcı rol nedeniyle çeşitli ülkelerden ve uluslararası ortaklardan gelen olumlu değerlendirmeleri ve teşvik edici açıklamaları memnuniyetle karşıladıklarını belirtti.
Andrabi ayrıca Pakistan'ın arabuluculuk çabalarına destek veren tüm ülkelere ve ortaklara teşekkürlerini ifade etti.