11 dekabr 2017, Bazar ertəsi
Ana Səhifə - FOTOSÖHBƏT - Politoloq Zərdüşt Əlizadə ilə - FOTOSÖHBƏT
Politoloq Zərdüşt Əlizadə ilə - FOTOSÖHBƏT
10.05.2013, 08:11

Zərdüşt Əlizadə 1946-cı ildə Bakı şəhərində anadan olub. 1964-cü ildə 132 №li məktəbi, 1969-cu ildə Azərbaycan Dövlət Universitetinin Şərqşünaslıq fakültəsinin ərəb dili şöbəsini bitirib.

1969-1971-ci illərdə Misirdə hərbi tərcüməçi, 1973-1976-cı illərdə Cənubi Yəməndə mütərcim işləyib.

1971-ci ildən 1990-cı ilə kimi Azərbaycan EA-nın Şərqşünaslıq İnstitutunun elmi işçisi olub.

Filologiya elmləri namizədidir.

1969-1990-cı illərdə Sov.İKP üzvü olub. 1988-1989 illərdə Azərbaycan Xalq Cəbhəsi, 1990-2000-ci illərdə Sosial-Demokrat Partiyasının fəallarından olub. Hazırda müstəqil politoloq kimi fəaliyyət göstərir. İki kitab, yüzlərlə məqalə müəllifidir.
Evlidir iki oğlu var.


 

Uşaqlıq çağlarım... 50-ci illərin əvvəlləri

 

Anam, bacım və mən...

 

Atam Məmmədmübariz Əlizadə. Dahi "Nizami"nin "Xəmsə"sini Azərbaycan dilinə atam tərcümə edib.

 

50-ci illərin əvvəlidir. Atam, anam, xalam, bacım və mən...

 

Kiçik bacım və mən. 50-ci illərin sonları...

 

1950-ci il. 4 nömrəli məktəbdə oxuyurdum. İndi onun yerində Prezident Administrasiyası yerləşir..  

 

Orta məktəbdəki futbol komandamız.

 

Son zəng və dostlar... 

 

1964-cü il. Məktəbi bitirməyimiz münasibəti ilə bulvara getmişik. Mən də sevincimdən körpüdən yapışıb sallanmışam.

 

 Qarabağlı qohumlarımız: atam, mən, atamın dostu və s


Şəkli çəkdirən zaman tələbə idim. Soldakı mən, o birilər də məktəb yoldaşlarım. Biz 6-cı sinifdən bir yerdə dostluq etmişik.

 

Anam Zinət xanım...

 

Tələbəlik illərimdəki may nümayişindən xatirə.  Rəhmətlik dekanımız Həsən Mahmudov, tələbə yoldaşlarım və mən. 

 

Mən, Timuçin Əfəndiyev, Zeynal Xəlilov...

 

Tələbə dostlarımla  Sabir bağındakı nümayişdən...

 

Dostlarım - Aydın Abdullayev və Şərqşünaslıq fakültəsinin dekanı  Elxan Əzizov.

 

1969-cu il. Sankt-Peterburq Universitetində konfrans zamanı çəkilib.  

 

1965-ci il. Xalam Xədicə ilə birlikdə...

 

Bu isə əmim Həsəndir. Tehranda yaşayır. Onun cavanlığıdır.

 

1970-ci il. Yenicə nişanlanmışdıq. Niyal xanım və mən, iki ən yaxın dostumuzla birgə.

 

Qahirədə yoldaşım və dostlarımız...

 

Əsgərlikdə təyyarəyə minməzdən əvvəl çəkilmiş şəkildir.  

 

Müxtəlif sovet xalqlarından ibarət əsgərlik dostlarım... 

 

1970-ci il Misirdə təlim keçirdik. Misir və Sovet generalları ilə birgə şəkil çəkdirdik .

 

Alagözün zirvəsindəyəm. Ordu xatirələrindən biri.

 

Xanımımla bir yerdə... 70-ci illərin sonu...


Mən, həyat yoldaşım Niyal xanım və rəhmətlik tərcüməçi Zahid Hüseynov. Biz Qahirədə “Məhəmmədəli” qalasındayıq. 1972-ci il.  


Yəmən... Ədən şəhərində böyük oğlumla birlikdə. İndi isə 40 yaşı var.

 

Yəməndəki Sovet səfirliyində çalışıram.  

 

Sovet səfiri, iqtisadi müşavir və mən Yəmənin Abiyan vilayətinə getmişik.

 

Yəməndə radiostansiyanın tikintisi zamanı. Sovet səfiri, mən və Yəmənin informasiya naziri.  

 

 Bu bizim ailəvi şəklimizdir: Atam, anam, bacılarım, qardaşlarım və onların ailələri. 

 

Riqada 89-cu ildə "Ocaq" cəmiyyəti var idi. Azərbaycan Xalq Cəbhəsinin nümayəndəsi kimi ora getmişdim.  


Bu mənim misirli aspirantım Məhəmməd Əbu Seyiddir. 1987-ci il.

 

Kərim Kərimli ilə Kaliforniyada...  

 

Tiflisdə sülhməramlı bir konfransda çəkilib.  

 

Bu bizim sinifdir 30-il sonra görüşmüşük.1994-cü il... 132 nömrəli məktəbin 1964-cü il məzunları son dəfə bir yerə yığılmışıq.  

 

İsveçli rəfiqəm Tunaçenkanın mənzilindəyik. Mən Azərbaycandakı fəhlə hərəkatı haqqında məqalə yazmışam. Bu xanım onu İsveç dilinə tərcümə edib. 1997-1998-ci illər olardı.  

 

Amerika konqresində Nazim İmanov,  Rəsul Quliyev, amerikalı konqresmen, Sərdar Cəlaloğlu və Elman Salayev. 2000-ci il.

 

Bu Bakıdakı Soros Fondunun kollektividir. Biz fondun illik strategiyasını müzakirə etmək üçün Qubaya getmişik.

 

Moskovada Azərbaycan, Rusiya, Ermənistan diplomatiyası ətrafında sülh danışıqları gedirdi... 

 

Əmim Həsən və onun yoldaşı. Tehranda onların mənzilində çəkilib.

 

Universitet dostlarımla bir yerdə...

 

 

 


Son dövrlərin maraqlı şəkilləridi... Müxtəlif vaxtlarda seminarlarda çəkilib...

 

Xanımım və mən ən yaxın dostumuzla toyda. Zaman keçir, biz qocalırıq.  

 

Nəvələrim...

 

Şəhanə RƏHİMLİ
Elçin AĞAYEV


xeber, parlament, ölkə, qarabağ, müsahibə, müəlliflər, təhsil, iqtisadiyyat, reportaj, gündəm, mədəniyyət, dünya, media, ədəbiyyat, fotosöhbət, Azərbaycan, xəbərlər, Russia, Turkey, Azerbaijan, Bakı, Baku
Səbirə Nemətzadə
13.03.2013, 04:28

Zərdüşt müəllim, Sizə və yaxınlarınıza can sağlığı arzulayıram. Təbəssüm üzünüzdən əskik olmasın!

Turan
13.03.2013, 07:32

Zerdust muellim siz aqilli insan.deyerli mutexessis.Azerbaycanisevensiniz.uzun omur.can saqliqi arzu edirem.

Aqil
13.03.2013, 14:36

Bir xalqin ki Zerdusht Elizade kimi ziyalisi, ovladi var demeli o xalq var ve hemin xalqinda dunyada mutleq yeri var. Sizi cox yashayin.

Günay
16.03.2013, 04:32

Şəkillər çox xoşuma gəldi. Nəvələrinizin şəkilləri var, uşaqlarınızın da son dövr şəkilləri verilsəidi yaxşı olardı.

яшар камильоглу
21.03.2013, 14:44

Общение с непонимающим человеком - потерять слова, а не общение с понимающим человеком - потерять этого человека....Зардушт муаллим, Вы - находка.

Arif
25.03.2013, 14:12

Zerdust muellimin siyasi proqnozlari en deqiq olur. Onun dediklerinin ekseriyyeti realliqdir

Mahmud
23.06.2013, 00:18

Zerdusht muellimin ela bir benzetmesi hec yadimdan cixmir: "Indiki iqtidar shahmat oynayan cigal ushaq kimidir gorende ki uduzur shahmat taxtasini cirpir senin bashina" )))

inturist
05.07.2013, 08:47

Zərdüşt Əlizadə çox ağıllı insandır. Böyük hörmətim var

nura
13.09.2014, 09:35

Sözün əsl mənasında ZİYALI!!!

Şərh yaz

Bu kateqoriyadan olan xəbərlər
SON XƏBƏR
Manat və dolların sabahkı MƏZƏNNƏSİ
11.12.2017, 17:13

Manat və dolların sabahkı MƏZƏNNƏSİ

Nəsimidə 320 ailə qazsız qalıb
11.12.2017, 17:11

Nəsimidə 320 ailə qazsız qalıb

UNEC-də Heydər Əliyevlə bağlı tədbir keçirilib
11.12.2017, 17:02

UNEC-də Heydər Əliyevlə bağlı tədbir keçirilib

Muğanbank "Soyuq əllər, isti ürək" yarmarkasının sponsorudur
11.12.2017, 17:00

Muğanbank "Soyuq əllər, isti ürək" yarmarkasının sponsorudur

AvroLiqada da püşkatma oldu - 1/16 finalın RƏQİBLƏRİ
11.12.2017, 16:40

AvroLiqada da püşkatma oldu - 1/16 finalın RƏQİBLƏRİ

Azərbaycana ən çox turist bu ölkələrdən gəlib   
11.12.2017, 16:33

Azərbaycana ən çox turist bu ölkələrdən gəlib  

Evlənmək istəyənlərin 422-də sifilis, 103-də QİÇS tapıldı
11.12.2017, 16:27

Evlənmək istəyənlərin 422-də sifilis, 103-də QİÇS tapıldı

Dillər Universitetində rektor əvəzlənir
11.12.2017, 16:23

Dillər Universitetində rektor əvəzlənir

Vahid Mustafayevlə Mirşahinin yolları ayrılır?..   
11.12.2017, 16:14

Vahid Mustafayevlə Mirşahinin yolları ayrılır?..  

Metro çıxışlarında qurulan çadır yarmarkalar kimindir? - Meriyadan AÇIQLAMA   
11.12.2017, 15:38

Metro çıxışlarında qurulan çadır yarmarkalar kimindir? - Meriyadan AÇIQLAMA  

Saakaşvili öz ölümündən danışdı: “Prezidentin də necə öləcəyini göstərəcəm”
11.12.2017, 15:35

Saakaşvili öz ölümündən danışdı: “Prezidentin də necə öləcəyini göstərəcəm”

Daha 14 Qarabağ əlili və şəhid ailəsinə ev verildi
11.12.2017, 15:33

Daha 14 Qarabağ əlili və şəhid ailəsinə ev verildi

Putin Suriyadan Misirə getdi
11.12.2017, 15:33

Putin Suriyadan Misirə getdi

AZAL 11 nəfəri əfv etdi - Yeni “qara siyahı” AÇIQLANDI
11.12.2017, 15:25

AZAL 11 nəfəri əfv etdi - Yeni “qara siyahı” AÇIQLANDI

Çempionlar Liqasında 1/8 finalın püşkü atıldı - RƏQİBLƏR   
11.12.2017, 15:22

Çempionlar Liqasında 1/8 finalın püşkü atıldı - RƏQİBLƏR  

Fədayə Laçın ev dustaqlığına buraxılması üçün məhkəməyə müraciət etdi
11.12.2017, 15:11

Fədayə Laçın ev dustaqlığına buraxılması üçün məhkəməyə müraciət etdi

Bakıya 20 ədəd "qarmoşkalı" avtobus gətiriləcək 
11.12.2017, 15:09

Bakıya 20 ədəd "qarmoşkalı" avtobus gətiriləcək 

DSMF "Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi" və "Azəriqaz"ı məhkəməyə verib
11.12.2017, 15:04

DSMF "Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi" və "Azəriqaz"ı məhkəməyə verib

Səudiyyə Ərəbistanında kinoteatr açmağa icazə verdilər 
11.12.2017, 15:01

Səudiyyə Ərəbistanında kinoteatr açmağa icazə verdilər 

İlqar Məmmədov Novruz Məmmədovun təklifinə CAVAB VERDİ
11.12.2017, 14:29

İlqar Məmmədov Novruz Məmmədovun təklifinə CAVAB VERDİ

17 nömrəli marşrutun sahibi dəyişdirildi   
11.12.2017, 14:26

17 nömrəli marşrutun sahibi dəyişdirildi  

Putin Suriyaya getdi- rus qoşunları ölkədən çıxmağa başladı
11.12.2017, 14:17

Putin Suriyaya getdi- rus qoşunları ölkədən çıxmağa başladı

Xaricdəki hansı azərbaycanlı iş adamı Azərbaycana daha çox bağlıdır...   
11.12.2017, 14:00

Xaricdəki hansı azərbaycanlı iş adamı Azərbaycana daha çox bağlıdır...  

İlham Əliyevin də iştirak edəcəyi Qüdslə bağlı toplantıda nələr müzakirə olunacaq?   
11.12.2017, 13:56

İlham Əliyevin də iştirak edəcəyi Qüdslə bağlı toplantıda nələr müzakirə olunacaq?  

Qüdsün statusu - ABŞ Yaxın Şərqdə yeni müharibəyə rəvac verir?
11.12.2017, 13:42

Qüdsün statusu - ABŞ Yaxın Şərqdə yeni müharibəyə rəvac verir?

Kılıçdaroğlu daxili işlər nazirini məhkəməyə verdi  - SƏBƏB
11.12.2017, 13:28

Kılıçdaroğlu daxili işlər nazirini məhkəməyə verdi  - SƏBƏB

Müğənni Elnarə aparıcılıq edəcək
11.12.2017, 13:27

Müğənni Elnarə aparıcılıq edəcək

Prezident Rusiya Dövlət Dumasının nümayəndələrini qəbul etdi - YENİLƏNİB
11.12.2017, 13:27

Prezident Rusiya Dövlət Dumasının nümayəndələrini qəbul etdi - YENİLƏNİB

Pənah Hüseynin partiyası qurultaya hazırlaşır - AÇIQLAMA
11.12.2017, 13:13

Pənah Hüseynin partiyası qurultaya hazırlaşır - AÇIQLAMA

Erməni zabitlər yol qəzasına düşdülər
11.12.2017, 13:02

Erməni zabitlər yol qəzasına düşdülər

Sabahın hava PROQNOZU   
11.12.2017, 13:00

Sabahın hava PROQNOZU  

Səudiyyə Ərəbistanında daha bir qadağa ləğv olunur
11.12.2017, 12:58

Səudiyyə Ərəbistanında daha bir qadağa ləğv olunur

Azərbaycan BMT-nin Fövqəladə Yardım Fonduna ödənişlərini artıracaq
11.12.2017, 12:56

Azərbaycan BMT-nin Fövqəladə Yardım Fonduna ödənişlərini artıracaq

Yeni açılan telekanal üçün kimlər müraciət edib?..
11.12.2017, 12:55

Yeni açılan telekanal üçün kimlər müraciət edib?..

Bir mənzili bir neçə şəxsə satmaq mümkün olmayacaq - Yeni qanun HAZIRLANIR   
11.12.2017, 12:47

Bir mənzili bir neçə şəxsə satmaq mümkün olmayacaq - Yeni qanun HAZIRLANIR  

ARXİV
SORĞU
Xaricdəki hansı iş adamı Azərbaycana daha çox bağlıdır?
Vahid Ələkbərov(0%)
Araz Ağalarov (2.5%)
Mübariz Mənsimov (40%)
Fərhad Əhmədov(0%)
Füzuli Məmmədov(30%)
Telman İsmayılov (2.5%)
İsgəndər Xəlilov(0%)
Vaqif Məmişov(0%)
Heç biri(20%)
Digərləri(5%)