Ermenistan Silahlı Kuvvetleri'nin Lori eyaletindeki Pambak Dağ Eğitim Merkezi'nde bir asker yaralandı.
Modern.az haber verir ki, ülkenin Savunma Bakanlığı'nın açıklamasına göre, asker ameliyat edildi, tıbbi gözetim altında ve hayati tehlikesi bulunmuyor.
Savunma Bakanlığı açıklık getirdi: "İlgili yasalar (kişisel verilerin korunması ve tıbbi gizlilik hakkında) buna izin vermediği için askerin sağlığı veya diğer kişisel bilgileri hakkında bilgi açıklayamayız".
Ancak "Armlur" sitesi askerin bir ayağını kaybettiğini bildirdi. Yaralı asker başkentteki Nubaraşen askeri birliğinde görev yapıyor.