İran'ın bu yılın şubat ayında ABD ile başlayan çatışmada açıklanmayan bir kaybı daha ortaya çıktı.
Modern.az yabancı basına atıfta bulunarak haber veriyor ki, dün yayılan bilgilere göre, SEPAH'ın (İslam Devrim Muhafızları Kolordusu) bünyesinde yer alan "Xandala" hacker grubunun komutanı Yahya Hüseyni Fancehi'nin İran'daki savaş sırasında düzenlenen operasyon sonucunda etkisiz hale getirildiği öğrenildi.
Hatırlatalım ki, ABD ile İran arasındaki çatışmaların aktif aşaması nisan ayında sona ermişti, şu anda taraflar arasında 60 günlük ateşkes rejimi mevcuttur.