Japonya'da 5,8 büyüklüğünde deprem kaydedildi.
Modern.az haber verir ki, bu konuda Avrupa-Akdeniz Sismoloji Merkezi bilgi yayınladı.
Yeraltı sarsıntıların Cuma günü yerel saatle 12:46'da meydana geldiği belirtildi.
Bilgiye göre, depremin merkez üssü Chiba prefektörlüğünün Togane şehrinin 14 kilometre kuzeydoğusunda, Narita şehrinin ise 26 kilometre güneydoğusunda yer aldı.
Olay sonucunda can kaybı ve yıkım hakkında bilgi verilmedi.
Belirtelim ki, dün de Japonya'da şiddetli bir deprem kaydedilmişti.