Arxiv
2 Yanvar 2020, 11:20 | MƏDƏNİYYƏT
Bayram günləri hansı səhvləri edirik?

Bayram günlərinin, tətillərin sevinc bəxş etdiyi qədər qayğılı tərəfləri də var. İstirahət günlərini həvəslə gözləyənlərin bəziləri bolluca yatmağı düşünür, bəziləri qonaqlıqlara, digərləri səfərlərə hazırlaşır. Lakin bütün bunların arxasında bir də qidalanma dayanır.

 

Məhz bayram günlərində qidalanma rejimi sıxlaşır və çox zaman yeməyə nəzarəti itiririk. Bayramdan sonra isə yığdığımız artıq çəkilərlə mübarizə, pəhriz, arıqlamaq qayğıları başlayır. Bəs bayram günlərində necə qidalanaq? Tətillərdə həyat tərzimizi öz axarı ilə davam etdirməyi bacara bilərikmi?

 

Məsələ ilə bağlı Modern.az-a danışan dietoloq Tutu Zeynalova bayram günü və bayram sonrası qidalanmaya xüsusi diqqət yetirməli olduğumuzu bildirir:

 

“İl boyu işləyən insan maksimum dərəcədə bayram günlərindən yararlanmaq istəyir. Yəni istirahət deyəndə doyunca yemək, yatmaq və s. ağıla gəlir. Qida rejiminin də kəskin şəkildə pozulması bizdə başağrısı, artıq çəki yaradır. Buna görə bayramdan öncə və sonra müəyyən qaydalara riayət etmək lazım gəlir. Bayram günləri hansı səhvləri edirik? İlk növbədə istirahət günüdür deyə, yuxudan gec oyanırıq. Axşam bayram süfrəsində çox yeyəcəyik deyə, gün ərzində ac qalırıq. Bu elə bizim birinci səhvimizdir. Bayram günü olsa da, mütləq şəkildə günə bir, ya iki stəkan su içməklə başlamalıyıq. Su içdikdən yarım saat sonra səhər yeməyi yeməliyik. Məsələn, yulaf sıyığı, yoqurt yemək olar. Gec oyandığımız üçün qatıq və ya kefir də yeyilə bilər. Axşam yeməyini isə çalışıb 20:00-dək bitirməliyik. Bununla metobolizmanı nəzarətdə saxlayaraq, artıq kalori qazancına da mane ola bilərik”.

 

Dietoloq bayram axşamı şiniyyatdan az istifadə etməyi tövsiyyə edir:

 

“Bayram günlərində maksimum dərəcədə çalışaq ki, şirniyyyatdan az istifadə edək. Çünki yemək çeşidi zəngin olduğu üçün əlavə şirniyyatın yeyilməsi artıq çəkinin yaranmasına səbəb ola bilər. Bayram axşamı yaxşı olardı ki, hazırlanan salatları mayonezsiz edək. Ət kimi isə bəyaz ət, balıq, ağ toyuq əti süfrəyə qoyulsa, daha yaxşı olar. Yağda qızardılmış yeməkdənsə, soba və ya manqalda bişmiş yeməklərdən istifadə bizə daha yaxşı gələr. İçki olaraq isə adi su içsək uyğundur. Çünki meyvə şirələri, qazlı içkilər geniş yemək çeşidindən sonra problem yarada bilər. Eyni zamanda, meyvə şirələri bizim doyma hissimizin qarşısını alır və biz daha çox yemək istəyrik ki, bu da artıq çəki yaradır. Bütün yeməklərin dadına baxmaq istəyi bizdə tələskənlik yaradır və qidaları çeynəmədən uduruq. Bu da öz növbəsində bizdə diskomfort, həzmdə problem yaradır. Eyni zamanda, spirtli içkidən də az istifadə etmək lazımdır. Əgər bayram axşamı spirtli içki içilirsə, gərək sonradan bol miqdarda su qəbul edilsin ki, səhəri gün başağrısı yaranmasın. Axşam yeməyindən sonra desert kimi meyvə, kiçik porsiyada südlü şirniyyat qəbul etmək olar. Yemək masasından qalxdıqdan sonra yarım saat, 45 dəqiqə piyada gəzmək lazımdır. Ümumiyyətlə istirahət günlərində getməli olacağımız yerlərə piyada getsək daha yaxşıdır. Bu aralar gün ərzində 90 dəqiqə piyada gəzməyi bacarsaq lap əla olar”.

BU KATEQORİYADAN OLAN DİGƏR XƏBƏRLƏR
+ Arxiv
Parisdə kütləvi etirazlar başladı 18 Fevral 2020, 01:07 Koronavirusu müalicə edən həkim də öldü 18 Fevral 2020, 00:43 Cinayətkar qrupunun silahlıları saxlanılıb 18 Fevral 2020, 00:29 Çempionlar Liqasında 1/8 final mərhələsi başlayır 18 Fevral 2020, 00:13 Bakıda qayınata və kürəkən bıçaqlanıb 17 Fevral 2020, 23:58 Rusiyanın bu bölgəsinə Azərbaycandan təyyarələrlə pomidor daşınır 17 Fevral 2020, 23:43 Türkiyə və Rusiya diplomatları danışıqlara sabah davam edəcək 17 Fevral 2020, 23:26 Azərbaycan alimləri İsveçrədə beynəlxalq elmi konfransa qatılıb 17 Fevral 2020, 23:08 Hacıqabulda avtomobil dirəyə çırpıldı: xəsarət alan var 17 Fevral 2020, 22:53 Azərbaycanlı köçkünlərin problemi Beynəlxalq Konfransda qaldırıldı 17 Fevral 2020, 22:37 Karib dənizində təyyarə qəzaya uğradı 17 Fevral 2020, 22:21 25 ölkədə 694 nəfər koronavirusa yoluxdu 17 Fevral 2020, 22:06 Bakıda dəhşətli qəza ölümlə nəticələndi 17 Fevral 2020, 21:49 İdxal edilən spirtli və energetik içkilər üçün aksiz dərəcələr artırılıb 17 Fevral 2020, 21:33 "İrəvana hər gün tabutlar getməlidir" - Qüdrət Həsənquliyev 17 Fevral 2020, 21:17 Tanınmış jurnalist xidmət rəhbəri təyin edilib 17 Fevral 2020, 21:06 Avropa İttifaqı Suriyaya qarşı sanksiyalarını genişləndirib 17 Fevral 2020, 20:56 Ali təhsil müəssisələrinə qəbul qaydalarında dəyişiklik - RƏSMİ 17 Fevral 2020, 20:46 Ramil Şeydayevin "Sabah"a keçidi rəsmiləşdi 17 Fevral 2020, 20:33 Gömrükdə 6000 ədəd "King" markalı siqaret aşkarlandı 17 Fevral 2020, 20:17 Lənkəranda bank ofisində tüstülənmə 17 Fevral 2020, 20:04 “Şahdəniz” qazının ixracı 15% artıb 17 Fevral 2020, 19:56 Təhsil Nazirliyi tender elan etdi 17 Fevral 2020, 19:45 Məşhur teleaparıcı intihar edib 17 Fevral 2020, 19:34 Səfər Mehdiyev müşavirə keçirdi - FOTOLAR 17 Fevral 2020, 19:24 Zakir Həsənov hərbi təyinatlı obyektlərin açılışında iştirak edib - FOTO 17 Fevral 2020, 19:16 Peşə məktəblərinin şagirdləri üçün Azərbaycan dili imtahanı keçirildi 17 Fevral 2020, 19:08 Yolu keçən piyadanı avtomobil vurub öldürdü   17 Fevral 2020, 18:59 Azərbaycanda cinayət törədən qadınların sayı artıb  17 Fevral 2020, 18:50 Dövlət büdcəsində 418 milyon manat qalıq YARANDI 17 Fevral 2020, 18:43 Sınaq imtahanının nəticələri nə vaxt açıqlanacaq? 17 Fevral 2020, 18:34 Bu il I sinfə elektron qəbul bütün ölkəni əhatə edəcək - RƏSMİ 17 Fevral 2020, 18:26 Nazirlikdən pensiyaçılara XƏBƏRDARLIQ 17 Fevral 2020, 18:18 Elmar Məmmədyarov Aİ-nin ticarət üzrə komissarı ilə görüşüb 17 Fevral 2020, 18:14 İlham Əliyev-Nikol Paşinyan debatında diqqətdən qaçan MƏQAM 17 Fevral 2020, 18:06