Arxiv
26 İyun 2019, 15:23 | MƏDƏNİYYƏT
Səhərinizi motivasiya ilə başlayın, gün boyu gümrah olun!

Xanım Niftəliyeva,

psixoloq-psixoterapevt

 

Bəzən görürüsən ki, kimsə günün ilk saatından  ruh düşgünlüyü yaşayır. Nə işə getmək istəyir, nə də evdə özünə “yer tapır”. Heç olub ki, yuxudan oyanırsınız, yuxulu vəziyyətdə qəhvə süzürsünüz və bütün öhdəliklərinizdən uzaqlaşıb yenidən yatağınıza qayıtmaq istəyirsiniz?  Biz hamımız o halı yaşamışıq. Demək sizin  motivasiyaya ehtiyacınız var. Həyat heç də hər zaman hamar olmur, o zaman bu məsləhətlər sizin üçün gərəkli ola bilər. Ekspertlərin təklif etdiyi səhər motivasiyası üçün 10 nümunə:

 Niyə

 

Səhər yuxudan oyananda gününüzü niyə planlaşdırdığınız kimi necə keçirəcəyinizi özünüzə  xatırladın. Bu,  bəzi şeyləri niyə etdiyimizlə bağlı zehni təsvirin beynimizdə yaranmasına səbəb olur. Beləliklə, “avtopilot"da çalışırıq və işə, məktəbə getmək, yaxud hər hansı işi davam etdirmək üçün  fikir irəli sürməyi unutmuruq.  Bununla yanaşı həyatınızın çox hissəsini əhatə edən içinizdən xoşunuz gəlmir, yaxud ilhamlanmırsınızsa, sizi xoşbəxt edəcək  bir iş, karyera haqqında düşünməlisiniz.

 

Oyananda düşünün

 

Yuxudan oyananda siz hələ ki, gündəlik stress yaradan və gündəlik həyatımızda keçən xaosla qarşılaşmısınız. Yer kürəsi yuxudan hələ indi oyanır və dünya günün digər saatları ilə müqayisədə daha sakitdir. Bu zamanı mənzilinizi, evinizin həyətində ən dinc yerə getmək və enerjinizi balanslaşdırmaq üçün istifadə edin. Bu günümüzü pozitiv, məhsuldar və xoş əhvallı etməyə yardım edəcək, qarşılaşa biləcəyimiz istənilən stresslə mübarizəyə imkan verəcək.

 

Səhər idmanı

 

Günə başlamadan öncə idman edin. Səhər idmanı metobolizmanı gücləndirir və bütün orqanizmi oyadır, siz iş, yaxud məktəb üçün enerjili olursunuz. Bir çox mütəxəssislər qeyd edirlər ki, acqarına səhər idmanı sizin çəki itirməyinizə kömək olur, kökəlməyinizin qarşısını alır. Bir çox insanın qəlyanaltı etməsinə müsbət təsir göstərə bilər. Hansı metodun sizə uyğun olduğunu müəyyən edin və yalnız zövq aldığınız bir işlə məşğul olmağı unutmayın.

 

Gecə yuxusu

 

Əlbəttə, gecə yaxşı yatmamaq sizin yuxulu hiss etməyimizə səbəb olacaq və yatağa geri dönmək istəyəcəksiniz. Sakit bir yuxu olmasa, rahat işləyə bilməzsiniz, ona görə də vaxtında yatdığınızdan və otağınızdakı narahatlıqladan xilas olduğunuza əmin olun. Elektrik əşyalarından gələn işıqlar ritminizi poza bilər, sizə daha uzun müddət yatmağa imkan verməz. Bu səbəbdən də yatmazdan əvvəl bütün cihazları söndürdüyünüzdən əmin olun. Bunu tətbiq etmək çətin görünə bilər, amma bunu yatmazdan əvvəl yoxlayın və ertəsi gün oyandıqda özünüzü nə qdər yaxşı hiss etdiyinizi görün. Əyləncə məqsədi ilə elektrik cihazlarından istifadə etmək əvəzinə, kitab oumağı, ailənizlə oyun oynamağı yoxlayın. Feysbuk, e-mail, tviter zehninizi və bədəninizi istirahət etdirmək şansınız olduğu zaman səhərə qədər gözləyə bilər.

Sağlam, balanslı nahar

 

Hər sabah oyandıqda, yulaf, meyvə və meyvə suyu kimi bəsləyici bir qəlyənaltınızın olduğundan əmin olun. Bu sizə enerji verəcək və qan şəkərini nəzarət altında saxlamağınıza imkan yaradacaq. Bir çox insan ya qəlyənaltı etmir, ya da insulini sürətləndirən şəkərli, qidalandırıcı olmayan yemək yeyir, bu da hər şeyi etmək üçün möcüzəvi və motivasiyası olmayan bir hiss yaradır. Orqanizminizə istədiyi enerjini vermək üçün bütün təzə, yetişmiş meyvə və tərəvəzlər yeyin.

 

Limonlu su

 

Limonlu su soyuqdəymə ilə mübarizə aparmadan immunitet sistemini gücləndirməyə və çəki itkisini artırmağa qədər bir çox üstünlüklərə sahibdir. Bu səbəbdən səhərlər bir neçə dilim limon əlavə edərək  bir bardaq su için. Limon, eyni zamanda digər sitrus meyvələrindən aldığınız vitaminlər sizi canlandırır və gününüzə həyəcan qatır.

 

Məqsədləriniz

 

Tez-tez ən vacib hədəflərinizi yazmalısınız. Beləliklə, bu yaşam oyununda nəyi əldə etmək istədiyinizi tez-tez xatırlaya bilərsiniz.

 

Qaydaları dəyişin

 

Bəzən, eyni şeyləri bütün gün etdiyimiz zaman özümüzü sıxıntı ilə əhatə olunmuş kimi hiss edə bilərik. İşləmək, günorta yeməyi üçün fərqli bir şey yemək və ya daha əvvəl heç olmadığınız bir yerdə təbiətə çəkilmək üçün fərqli bir qayda tətbiq edin. Həyatınızda fərqlilik əlavə etmək motivasiyanızı yüksəltməyə yardım edəcək.

 

Çox işləməyin, ağılla işləyin

 

Uzun çalışma saatları  orqanizmi, yaxud zehni yaxşı etməz. Əgər edə bilirsinizsə, daha az vaxtda, daha çox iş görməyə çalışın. Beləliklə, gününüzün qalan hissəsini başqa işlərə ayıra bilərsiniz. İşləmək, dostlarla görüşmək, təbiətdə gəzmək enerji yığmaq kimidir. Zehni və fikri tükənmə nöqtəsinə çalışmaq müsbət nəticə verməz. Sağlamlıq və xoşbəxtlik üçün fəaliyyətinizi həyatınızla balanslaşdırdığınızdan əmin olun.

 

Motivasiya sözləri

 

Yuxudan oyandığınız zaman səsli formada, yaxud ürəyinizdə ən sevdiyiniz motivasiyaedici fikrinizi deyin. Bu, gününüzə müsbət şəkildə başlamağınıza yardım edər və əgər cəsarətinizi itirmiş kimi oyansanız sizə ilham verər.

BU KATEQORİYADAN OLAN DİGƏR XƏBƏRLƏR
+ Arxiv
Türkiyə daha 2 şəhid verdi 20 İyul 2019, 00:31 Yasamalda mənzildə iki  meyit aşkarlandı 20 İyul 2019, 00:14 İki nazirlik şadlıq evindəki zəhərlənmə ilə bağlı məlumat yaydı 19 İyul 2019, 23:59 Tovuzda toya gələn gənc yol qəzasının qurbanı oldu 19 İyul 2019, 23:43 Nazir Çinin yeni səfirini qəbul etdi 19 İyul 2019, 23:25 Dənizdə boğulan gənc xəstəxanada ayıldı - VİDEO 19 İyul 2019, 23:05 İran Hörmuz boğazında Britaniya tankerini saxladı 19 İyul 2019, 22:47 “İşğal altında olan Dağlıq Qarabağ dünyanın heç bir suveren dövləti tərəfindən tanınmır” - XİN 19 İyul 2019, 22:33 Əsgərin yola salınma mərasimində kütləvi zəhərlənmə 19 İyul 2019, 22:16 FETÖ-ya bağlı baş nazir istefa verdi 19 İyul 2019, 22:03 Şirvanda toyda 14 nəfər tüstüdən zəhərləndi 19 İyul 2019, 21:46 Sel Türkiyədə 7 can aldı 19 İyul 2019, 21:28 Rövşən Lənkəranskinin qətli  “göyərti kralı” ilə bağlı olub - Şok ifadə 19 İyul 2019, 21:16 Amerikada mətbuat tarixi və ya Xəbərlər heç vaxt yatmır... 19 İyul 2019, 21:09 ABŞ Venesuelaya yeni sanksiya tətbiq edir 19 İyul 2019, 20:56 Avstriyada təyyarə qəzası: Ölənlər var 19 İyul 2019, 20:43 Bu məhkəmələr ləğv edildi - SİYAHI 19 İyul 2019, 20:17 Davudoğlundan sərt təpki: “Hər qapını bağlasalar da, susmayacağıq” 19 İyul 2019, 20:03 Ərdoğan İlham Əliyevə zəng etdi 19 İyul 2019, 20:00 Polis jurnalistlərlə birgə gücləndirilmiş əməliyyat tədbirlərinə başladı - FOTO 19 İyul 2019, 19:52 Bakıda daha bir beynəlxalq turnir keçiriləcək - “Baku Open” 19 İyul 2019, 19:43 Prezident 11 səfiri geri çağırdı 19 İyul 2019, 19:34 “Qarabağ” UEFA reytinqində irəlilədi   19 İyul 2019, 19:25 Neft Fondunun gəlir və xərcləri təsdiqləndi -SƏRƏNCAM 19 İyul 2019, 19:15 Dövlət Komitəsinin bir sıra səlahiyyətləri ləğv edildi - FƏRMAN 19 İyul 2019, 19:06 Əcnəbilərə Azərbaycanda təhsil almaq üçün yeni imkan - FƏRMAN 19 İyul 2019, 18:58 Azercell ödənişsiz göz müayinələri təşkil etdi   19 İyul 2019, 18:49 Prezident məhkəmə sədrini vəzifəsindən azad etdi - SƏRƏNCAM 19 İyul 2019, 18:42 Qəbul imtahanının yeganə rekordçusu Səbinə: “Müəllimlərim məni təmənnasız hazırlayıblar”   19 İyul 2019, 18:35 Azərbaycanda hakimlərlə bağlı yeni SƏRƏNCAM 19 İyul 2019, 18:27 Bu nazirliyiə övladlığagötürmə ilə bağlı yeni səlahiyyətlər VERİLDİ 19 İyul 2019, 18:19 Mətbuat Şurası Elçin Əlibəylinin saytına xəbərdarlıq etdi 19 İyul 2019, 18:10 Dövlət Komitəsi aparatının işçilərinin sayı artırıldı 19 İyul 2019, 18:02 SƏLİS-ə daxil olan proqramlardan istifadə qaydalarına dair təlimlər başladı 19 İyul 2019, 17:55 230-dan çox insan Azercell-in ödənişsiz göz müayinələrindən yararlanıb   19 İyul 2019, 17:47