Arxiv
26 İyun 2019, 15:23 | MƏDƏNİYYƏT
Səhərinizi motivasiya ilə başlayın, gün boyu gümrah olun!

Xanım Niftəliyeva,

psixoloq-psixoterapevt

 

Bəzən görürüsən ki, kimsə günün ilk saatından  ruh düşgünlüyü yaşayır. Nə işə getmək istəyir, nə də evdə özünə “yer tapır”. Heç olub ki, yuxudan oyanırsınız, yuxulu vəziyyətdə qəhvə süzürsünüz və bütün öhdəliklərinizdən uzaqlaşıb yenidən yatağınıza qayıtmaq istəyirsiniz?  Biz hamımız o halı yaşamışıq. Demək sizin  motivasiyaya ehtiyacınız var. Həyat heç də hər zaman hamar olmur, o zaman bu məsləhətlər sizin üçün gərəkli ola bilər. Ekspertlərin təklif etdiyi səhər motivasiyası üçün 10 nümunə:

 Niyə

 

Səhər yuxudan oyananda gününüzü niyə planlaşdırdığınız kimi necə keçirəcəyinizi özünüzə  xatırladın. Bu,  bəzi şeyləri niyə etdiyimizlə bağlı zehni təsvirin beynimizdə yaranmasına səbəb olur. Beləliklə, “avtopilot"da çalışırıq və işə, məktəbə getmək, yaxud hər hansı işi davam etdirmək üçün  fikir irəli sürməyi unutmuruq.  Bununla yanaşı həyatınızın çox hissəsini əhatə edən içinizdən xoşunuz gəlmir, yaxud ilhamlanmırsınızsa, sizi xoşbəxt edəcək  bir iş, karyera haqqında düşünməlisiniz.

 

Oyananda düşünün

 

Yuxudan oyananda siz hələ ki, gündəlik stress yaradan və gündəlik həyatımızda keçən xaosla qarşılaşmısınız. Yer kürəsi yuxudan hələ indi oyanır və dünya günün digər saatları ilə müqayisədə daha sakitdir. Bu zamanı mənzilinizi, evinizin həyətində ən dinc yerə getmək və enerjinizi balanslaşdırmaq üçün istifadə edin. Bu günümüzü pozitiv, məhsuldar və xoş əhvallı etməyə yardım edəcək, qarşılaşa biləcəyimiz istənilən stresslə mübarizəyə imkan verəcək.

 

Səhər idmanı

 

Günə başlamadan öncə idman edin. Səhər idmanı metobolizmanı gücləndirir və bütün orqanizmi oyadır, siz iş, yaxud məktəb üçün enerjili olursunuz. Bir çox mütəxəssislər qeyd edirlər ki, acqarına səhər idmanı sizin çəki itirməyinizə kömək olur, kökəlməyinizin qarşısını alır. Bir çox insanın qəlyanaltı etməsinə müsbət təsir göstərə bilər. Hansı metodun sizə uyğun olduğunu müəyyən edin və yalnız zövq aldığınız bir işlə məşğul olmağı unutmayın.

 

Gecə yuxusu

 

Əlbəttə, gecə yaxşı yatmamaq sizin yuxulu hiss etməyimizə səbəb olacaq və yatağa geri dönmək istəyəcəksiniz. Sakit bir yuxu olmasa, rahat işləyə bilməzsiniz, ona görə də vaxtında yatdığınızdan və otağınızdakı narahatlıqladan xilas olduğunuza əmin olun. Elektrik əşyalarından gələn işıqlar ritminizi poza bilər, sizə daha uzun müddət yatmağa imkan verməz. Bu səbəbdən də yatmazdan əvvəl bütün cihazları söndürdüyünüzdən əmin olun. Bunu tətbiq etmək çətin görünə bilər, amma bunu yatmazdan əvvəl yoxlayın və ertəsi gün oyandıqda özünüzü nə qdər yaxşı hiss etdiyinizi görün. Əyləncə məqsədi ilə elektrik cihazlarından istifadə etmək əvəzinə, kitab oumağı, ailənizlə oyun oynamağı yoxlayın. Feysbuk, e-mail, tviter zehninizi və bədəninizi istirahət etdirmək şansınız olduğu zaman səhərə qədər gözləyə bilər.

Sağlam, balanslı nahar

 

Hər sabah oyandıqda, yulaf, meyvə və meyvə suyu kimi bəsləyici bir qəlyənaltınızın olduğundan əmin olun. Bu sizə enerji verəcək və qan şəkərini nəzarət altında saxlamağınıza imkan yaradacaq. Bir çox insan ya qəlyənaltı etmir, ya da insulini sürətləndirən şəkərli, qidalandırıcı olmayan yemək yeyir, bu da hər şeyi etmək üçün möcüzəvi və motivasiyası olmayan bir hiss yaradır. Orqanizminizə istədiyi enerjini vermək üçün bütün təzə, yetişmiş meyvə və tərəvəzlər yeyin.

 

Limonlu su

 

Limonlu su soyuqdəymə ilə mübarizə aparmadan immunitet sistemini gücləndirməyə və çəki itkisini artırmağa qədər bir çox üstünlüklərə sahibdir. Bu səbəbdən səhərlər bir neçə dilim limon əlavə edərək  bir bardaq su için. Limon, eyni zamanda digər sitrus meyvələrindən aldığınız vitaminlər sizi canlandırır və gününüzə həyəcan qatır.

 

Məqsədləriniz

 

Tez-tez ən vacib hədəflərinizi yazmalısınız. Beləliklə, bu yaşam oyununda nəyi əldə etmək istədiyinizi tez-tez xatırlaya bilərsiniz.

 

Qaydaları dəyişin

 

Bəzən, eyni şeyləri bütün gün etdiyimiz zaman özümüzü sıxıntı ilə əhatə olunmuş kimi hiss edə bilərik. İşləmək, günorta yeməyi üçün fərqli bir şey yemək və ya daha əvvəl heç olmadığınız bir yerdə təbiətə çəkilmək üçün fərqli bir qayda tətbiq edin. Həyatınızda fərqlilik əlavə etmək motivasiyanızı yüksəltməyə yardım edəcək.

 

Çox işləməyin, ağılla işləyin

 

Uzun çalışma saatları  orqanizmi, yaxud zehni yaxşı etməz. Əgər edə bilirsinizsə, daha az vaxtda, daha çox iş görməyə çalışın. Beləliklə, gününüzün qalan hissəsini başqa işlərə ayıra bilərsiniz. İşləmək, dostlarla görüşmək, təbiətdə gəzmək enerji yığmaq kimidir. Zehni və fikri tükənmə nöqtəsinə çalışmaq müsbət nəticə verməz. Sağlamlıq və xoşbəxtlik üçün fəaliyyətinizi həyatınızla balanslaşdırdığınızdan əmin olun.

 

Motivasiya sözləri

 

Yuxudan oyandığınız zaman səsli formada, yaxud ürəyinizdə ən sevdiyiniz motivasiyaedici fikrinizi deyin. Bu, gününüzə müsbət şəkildə başlamağınıza yardım edər və əgər cəsarətinizi itirmiş kimi oyansanız sizə ilham verər.

BU KATEQORİYADAN OLAN DİGƏR XƏBƏRLƏR
+ Arxiv
Sosial məsafəyə görə təyyarədə dava düşdü 28 May 2020, 00:53 Gürcüstandan daha 30 nəfər Azərbaycana təxliyə edildi 28 May 2020, 00:42 Türkiyəyə meteorit düşdü - VİDEO 28 May 2020, 00:27 Mehriban Əliyeva Azərbaycan xalqını təbrik etdi 28 May 2020, 00:12 Şərqin ilk demokratik respublikası: 102 il öncə verilən tarixi qərar 28 May 2020, 00:01 Abşeronda yanğın oldu 27 May 2020, 23:53 Bakıda qayın yeznəsini bıçaqladı 27 May 2020, 23:41 İstanbul rəmzləri Azərbaycan bayrağı rəngləri ilə işıqlandırıldı - FOTO 27 May 2020, 23:24 Cəlilabadda xəsarət alanların kimliyi bilindi 27 May 2020, 23:11 Koronavirus peyvəndi ilin sonunadək hazır olacaq - İDDİA 27 May 2020, 22:58 Karantin rejiminin müddəti iyunun 14-dək uzadıldı 27 May 2020, 22:44 İcra başçısı  Şəmkir  maşın kanalına baxış keçirdi - FOTO 27 May 2020, 22:32 Bakıda avtomobil maneəyə çırpıldı: xəsarət alanlar var 27 May 2020, 22:19 Bu ölkədə COVİD-19 qurbanlarının sayı 37 460-ya çatıb 27 May 2020, 22:01 Türkiyə İdlibdə şəhid verdi 27 May 2020, 21:48 Tovuzda gənc oğlanın bilək damarı kəsilib 27 May 2020, 21:40 Türkiyədə koronavirusa yoluxanların sayı yenidən artdı 27 May 2020, 21:27 Azərbaycanda koronavirusla bağlı son STATİSTİKA 27 May 2020, 21:14 “AİHM-in qərarı erməni “təbliğat maşını”nın növbəti fiaskosudur” - Azay Quliyev 27 May 2020, 20:57 Tramp qoşunların Əfqanıstandan çıxarılmasını istəyir 27 May 2020, 20:41 “Qarabağın 30 il işğal altında qalması bizim kimi Türkiyəni də alçaldır” - Deputat 27 May 2020, 20:33 “Azərbaycana dil uzadanlar layiqli cəzalarını alacaqlar” - DEPUTATLARDAN REAKSİYA 27 May 2020, 20:17 Xorvatiyanın dövlət başçısı Azərbaycan Prezidentini təbrik edib 27 May 2020, 20:02 DİM: Buraxılış imtahanlarının keçirilməsinə başlanılır 27 May 2020, 19:41 175 Azərbaycan vətəndaşı Moskvadan Bakıya gətirildi - FOTOLAR 27 May 2020, 19:24 Deputat: "Dünyada qaçqınlar, miqrantlar və digər həssas qruplar hələ də risk altındadır" 27 May 2020, 19:17 Prezidentdən 28 may paylaşımı: “Azərbaycanın dövlət müstəqilliyi əbədi yaşayacaq" 27 May 2020, 18:55 Xaçmazda həmyerlisini yandıran şəxs qarşı cinayət işi AÇILDI 27 May 2020, 18:32 Bu tarixdən 11 nömrəli marşrut xəttinə BakuBus avtobusları buraxılacaq 27 May 2020, 18:06 Azercell ailəsi artıq 5 milyon döyünən ürək deməkdir! 27 May 2020, 18:02 Planetin 29 yaşa qədər hər 6 sakinindən biri işsiz qalıb – koronavirusa görə 27 May 2020, 17:55 28 May – Respublika Günü münasibətilə onlayn simpozium keçirilib 27 May 2020, 17:46 Vladimir Zelenski İlham Əliyevə zəng edib 27 May 2020, 17:39 13 ölkənin baş naziri Əli Əsədova təbrik məktubu göndərib 27 May 2020, 17:22 Ədliyyə Nazirliyi: “Son 5 ildə 143 nəfər Azərbaycana ekstradisiya olunub” 27 May 2020, 17:14